Dell EMC představil podobu partnerského programu po propojení obou společností

21. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell EMC představila předběžnou podobu očekávaného společného partnerského programu. Ten byl sestaven ve spolupráci se stávajícími partnery obou firem a formálně začne platit od února příštího roku.

Kanálem partnerského prodeje společnosti proudí již nyní obraty o objemu 35 miliard dolarů, které navíc rostou rychleji než globální trh. Dell EMC tak partnerům slibuje velký potenciál k růstu a chce jim vyjít vstříc také zajištěním nepřerušeného průběhu obchodních procesů a ochrany investic.

Inovovaný program se má opírat především o tři základní principy – jednoduchost, předvídatelnost a výnosnost. „Nový partnerský program spojí dva vynikající programy do jednoho výjimečného, který umožní našim partnerům podporovat naše portfolio a zároveň akcelerovat jejich podnikání. Dell EMC zažívá v oblasti partnerské spolupráce obrovský růst, který jenom dokládá náš dosavadní oboustranný úspěch, a tento nový program je navržen tak, abychom této situace využili co nejvíce a v tomto tempu pokračovali,“ řekl John Byrne, prezident Global Channel v Dell EMC.

Program bude sdružovat kompletní partnerský ekosystém včetně poskytovatelů řešení, cloudových služeb, OEM řešení, globálních aliancí a distributorů. Součástí slučovacího procesu je mj. rozšíření programu Dell FastTrack na členy programu Business Partner Program společnosti EMC, do kterého se naopak zapojí řada strategických partnerů Dellu. Tyto kroky umožní všem partnerům okamžitě nabízet kompletní produktové portfolio Dell EMC a urychlit vzájemný přínos nového programu.

Další detaily nastavení programu by měly být oznámeny během příštích měsíců. V prosinci by například mělo být jasné konkrétní rozdělení partnerů mezi úrovně Gold, Platinum, Titanium a exkluzivní Titanium Black pro prémiové partnery.

Podobné články

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více

GFI Software uvedla službu Kerio Connect SaaS

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies )
Hostovaná verze populárního e-mailového řešení Kerio Connect nabízí koncovým uživatelům snadný a bezpečný provoz firemní pošty bez počátečních nákladů. Čtěte více

Salesforce završil akvizici komunikátoru Slack

22. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Softwarový gigant Salesforce oznámil úspěšné dokončení akvizice společnosti, která stojí za populární aplikací Slack. Zaplatil za ni téměř 28 miliard amerických dolarů. Čtěte více