Datové centrum Nessu v Rumunsku

13. 10. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness)
Společnost Ness Technologies otevřela další vývojové centrum a tím potvrdila svůj záměr rozšířit své kompetence ve střední a východní Evropě. Vývojové centrum v rumunském městě Jasy má výhodu, že může využívat zkušeností již osm let úspěšně fungujícího centra v Košicích, kde navíc dobře funguje i program spolupráce s univerzitami. Vývoj společnosti tak prakticky dokládá, že zaměření na posilování pozic v regionu střední a východní Evropy zůstává její prioritou.

„Rozšíření kompetencí našich vývojových center ve střední a východní Evropě je především výhodou pro naše zákazníky, protože jim můžeme nabídnout ještě vyšší flexibilitu a sdílení know-how. Kromě toho těží z vysoké kvalifikace našich IT specialistů, výhodné geografické polohy center i kulturní blízkosti tamějších pracovníků,“ řekla Hana Součková, marketingová ředitelka Ness Technologies v ČR. „Nové centrum v Jasy navazuje na úspěchy Ness KDC v Košicích. Tam se daří proměňovat talent a potenciál našich odborníků ve špičkové technologické služby, jako je třeba software na sledování podezřelých finančních transakcí, který používá devět z deseti největších světových bank, novou generaci navigačních systémů nebo podporu call center,“ vysvětlila Součková. 

Vývojové centrum Ness KDC (Košice Development Center) vzniklo v roce 2005 a v současné době v něm pracuje několik stovek specialistů, kteří vyvíjejí řešení pro zákazníky z Evropy, Spojených států i Asie. Ness KDC tu také vytvořil rozšířené vývojové centrum pro VIX Technologies, která patří mezi globální lídry softwarových řešení pro oblast dopravy. Dlouhodobá spolupráce s Ness KDC vznikla ze situace, kdy společnost VIX hledala odborníky s mezinárodním působením jako partnery pro svá vývojová centra po celém světě.

Ness KDC se pomocí vlastních projektů, jejichž cílem je příprava studentů na realitu práce v korporátním prostředí, podílí také na vzdělávání.

„Cílem projektu je umožnit studentům pohled na vývoj softwarového produktu z různých úhlů pohledu, tedy např. majitele, vývojáře, testera či uživatele. Dalším přínosem je propojení praxe s teorií a příležitost k přímému kontaktu studentů s odborníkem z reálného IT prostředí, který jim může pomoci lépe pochopit specifika prostředí businessu,“ řekl Marek Antal, výkonný ředitel Ness KDC.

Ness KDC podporuje i nekomerční projekty, jedním z příkladů je aplikace „Košice 2013“, která slouží jako průvodce domácím i zahraničním turistům.

Podobné články

Ness Czech získal status SAP Gold Partner

15. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Czech)
Společnost Ness Czech získala status SAP Gold Partner a potvrdila tak svou pozici mezi poskytovateli řešení SAP a souvisejících služeb v České republice. Čtěte více
Lubor Vokrouhlický, marketingový ředitel Ness Technologies

Ness Czech: Lubor Vokrouhlický

21. 11. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Technologies)
Společnost Ness posílila český management a do svých řad přivítala nového marketingového ředitele Lubora Vokrouhlického. Jeho hlavním úkolem je operativní a strategické posilování obrazu firmy v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb. Čtěte více
Rostislav Schwarz, delivery ředitel sektoru Finance ve společnosti Ness

Ness: Rostislav Schwarz

12. 2. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Technologies)
Na pozici delivery ředitele sektoru Finance ve společnosti Ness nastoupil Rostislav Schwarz. Jeho cílem je posílit pozici finanční divize společnosti Ness, která je dodavatelem bank, pojišťoven a fondů, zintenzivnit komunikaci s klienty a zvýšit efektivitu uskutečněných projektů. Čtěte více

České firmy chystají „mobilizaci“

23. 1. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Technologies)
Z výsledků výzkumu společnosti Ness Technologies vyplynulo, že téměř 40 % z více než 300 oslovených společností chce do dvou let přejít na mobilní interní informační systémy. Jako první mají ve většině případů přijít na řadu schvalovací procesy, které poslouží k otestování interní infrastruktury i postoje zaměstnanců. Průzkum dále odhalil, že většina společností riskuje a nespravuje mobilní zařízení svých zaměstnanců. Čtěte více