Další kompetence Microsoftu pro AutoCont

15. 2. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: AutoCont )
AutoCont získal kompletní portfolio kompetencí pro podnikové aplikace v partnerském programu Microsoft. Díky získání kompetence Microsoft Silver Customer Relationship Management má nyní AutoCont Gold nebo Silver kompetence pro dodávky všech podnikových aplikací Microsoft dostupných na našem trhu.

Získání kompetence Microsoft Silver Customer Relationship Management reprezentuje vysoký stupeň způsobilosti a odborných znalostí pracovníků společnosti AutoCont pro dodávky řešení Microsoft Dynamics CRM. Současně AutoCont potvrdil své praktické zkušenosti doložením zákaznických referencí z realizovaných projektů implementace CRM.

AutoCont nabízí řešení pro řízení vztahů založené na produktu Microsoft Dynamics CRM, díky kterému obchodní firmy, neziskové organizace i úřady a instituce mohou snáze navázat a udržovat dlouhodobě přínosné vztahy se zákazníky, klienty či partnery. Řešení AutoCont CRM umožňuje analyzovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu z trhu a takto získané informace následně využít k efektivnějšímu řízení marketingu a obchodu. Díky uživatelské přívětivosti, robustnosti a přizpůsobivosti řešení zcela specifickým agendám nachází AutoCont CRM stále častější uplatnění v institucích státní správy a samosprávy.

Řešení AutoCont CRM je možné pořídit také jako cenově dostupnou službu AC Profi CRM s minimální počáteční investicí.

„Získání kompletního portfolia kompetencí na podnikové aplikace Microsoft v nově koncipovaném partnerském programu je dalším dokladem o profesionalitě společnosti AutoCont a pro nové i stávající zákazníky zárukou, že v AutoContu mají silného a zkušeného partnera,“ uvedl Pavel Šindělář, ředitel divize Podnikové aplikace a služby společnosti AutoCont