CZC.cz má VIP program pro firemní zákazníky

9. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz nabízí firemním zákazníkům možnost zařazení do VIP programu. Ten pro ně neznamená jen sníženou cenovou hladinu nebo přednostní odbavení, ale i přímý kontakt na osobního B2B specialistu, možnost platby na fakturu se splatností nebo prodlouženou lhůtu na vrácení zboží a další výhody.

„K množstevním a dlouhodobým odběrům se vždy snažíme přistupovat projektově. Díky tomu jsme schopni nastavit zajímavou cenu celé zakázky. Nakupovat za zvýhodněných podmínek u nás přitom automaticky mohou všechny firmy zařazené do VIP programu,“ představil firemní program Denis Ceniga, B2B manager CZC.cz. „Pokud se požadované zboží standardně nenachází v naší nabídce, vyhledáváme jej také na evropských trzích,“ uvedl Ceniga.

Snížená cenová hladina nebo projektově nastavené podmínky větších zakázek přitom nejsou jedinými benefity programu. „Při nastavení spolupráce s CZC.cz získává firemní zákazník kontakt na osobního B2B specialistu. Spolehnout se kromě výběru odpovídajícího zboží může také na sjednání finančního či operativního leasingu, doplňkového pojištění, možnost platby na fakturu se splatností, prodlouženou 30denní lhůtu na vrácení zboží nebo přednostní odbavení včetně zrychleného vyřízení případné reklamace,” dodal Ceniga.

Do VIP programu je subjekt zařazen automaticky po dosažení obratu 100 000 Kč za poslední tři měsíce, případně po schválení individuální žádosti. Úpravu cen přitom B2B tým CZC.cz nabízí u větších nákupů i zákazníkům nezařazeným do VIP programu.

Podrobnější informace včetně kompletních vstupních podmínek a doporučených SMB produktů naleznou firemní zákazníci na webu profirmy.czc.cz. Hlavní výhody nově spuštěného VIP programu představují zaměstnanci CZC.cz také v rozhovoru na YouTube.

Podobné články

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více