Comguard: Autentizace produktů a správa uživatelů

21. 10. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Comguard)
Společnost Comguard, jako VAD distributor produktů ActivIdentity pro Českou republiku a Slovensko, nabízí efektivní řešení, které zjednoduší práci administrátorům i samotným uživatelům při využití PKI infrastruktury, SSO a Card Managementu.

Comguard doporučuje snadné a efektivní řešení pro podporu PKI infrastruktury, SSO a Card Management

ActivIdentity pomáhá díky své modulárnosti řešit v rámci zabezpečení IT infrastruktury a elektronické komunikace konkrétní potřeby jakékoli organizace. Eliminuje riziko bezpečnostních hrozeb, kompromitace identit na jedné straně a na druhé straně optimalizuje využití zdrojů, zvyšuje produktivitu práce a urychluje návratnost investice do IAM.

Modulární řešení ActivIdentity je stavebnice vyvinutá tak, aby naplnila specifické představy jakékoli organizace, zahrnuje OTP generátory, čipové karty, USB tokeny a SMS generátory včetně management software.

Silná multifaktorová autentizace zajistí bezpečnost mobilních uživatelů i přístupu k datům a aplikacím v LAN. Komplexní správa přihlašovacích údajů zahrnuje ActiveID CMS (Card Management System) a ActiveID Batch Management pro bezpečné generování, skladování a manipulování s certifikáty.Secure Login SSO (Single-Sign-On) sjednocuje přihlašovací platformy a zvyšuje bezpečnost a produktivitu. Široká nabídka autentizačních zařízení, ze kterých si každý vyberete to, co nejvíce vyhovuje jeho peněžence, klíčence, kapse nebo mobilnímu zařízení (SoftToken i pro iPhone). ActivIdentity ActivID Card Management System je spolehlivé, prověřené a rozšiřitelné řešení, které umožňuje organizacím bezpečně vytvářet a spravovat přihlašovací údaje na zařízeních, stejně jako aktualizovat aplikace a přihlašovací údaje poté, co byly vystaveny uživatelům.

ActivIdentity ActivID Batch Management System umožňuje komunikaci s centrálním místem pro personalizaci a kódování smart karet v organizacích užívajících velké množství karet.
ActivIdentity ActivID Inventory and Logistic System představuje vyspělý systém skladování karet. ActivIdentity ActivID Key Management System umožňuje komplexně řídit životní cyklus šifrovacích klíčů, které chrání přístup k obsahu autentizačních zařízení a hardwarových modulů. Dohromady se Security Client softwarem, Strong Authentication platformou a autentizačními zařízeními představuje komplexní „Smart Employee ID Solution“ pokrývající fyzickou i logickou kontrolu přístupu.

Soubor produktů ActivIdentity Strong Authentication umožňuje organizacím řešit různé scénáře zabezpečení přístupu uživatelů, jako jsou vzdálený přístup přes VPN, přístup k aplikacím přes webové rozhraní či přístup k aplikacím a datům v LAN. ActivIdentity 4TRESS AAA Server for Remote Access je serverové řešení určené pro správu OTP generátorů. ActivIdentity 4TRESS AAA Server je serverové řešení, které přináší podporu více autentizačních metod (např. jméno&heslo, jednorázové heslo, PKI certifikáty,…) i různých skupin uživatelů přistupujících různými kanály.

ActivIdentity ActivClient, SSO Client a Authentication Client (souhrnně Security Clients) rozšiřují a podporují moduly Strong Authentication a Credential Management na jedné straně umožněním použití smart karet a USB tokenů na široké řadě desktopů a aplikací a na druhé straně zvýšením produktivity uživatelů zavedením Single Sign-on. Výsledkem tedy není pouze odbourání „nebezpečných“ statických hesel, ale také eliminace frustrace uživatelů, kterou způsobuje nutnost často měnit složitá hesla.

ActivIdentity nabízí organizacím široké portfolio autentizačních zařízení (smart karty, čtečky smart karet, USB tokeny, generátory jednorázových hesel, karty s displayem, softwarové tokeny, hardwarové bezpečnostní moduly), která jsou založena na standardech, vykazují dlouhou dobu životnosti a uspokojí specifické potřeby různých skupin uživatelů.