Cleverlance s novou identitou

6. 10. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Cleverlance )
Společnost Cleverlance po 11 letech svého působení na trhu změnila design a firemní strategii. Od října používá nové logo i firemní barvy a spustila nové webové stránky. Do roku 2013 chce zvýšit podíl produktového portfolia jako reakci na požadavky trhu.

Dlouhodobá spolupráce s významnými firmami na trhu orientuje nově hlavní aktivity společnosti Cleverlance do produktové oblasti. Vývoj produktů je však i nadále doprovázen poskytováním profesionálních konzultačních služeb a softwarových řešení na míru. Krok společnosti Cleverlance uvedeným směrem je podpořen celofiremní změnou identity, který reflektuje a komunikuje změny ve společnosti.

„Naše společnost prošla za dobu své existence několika etapami vývoje. Významné pozice jsme dosáhli obzvláště v oblasti konzultačních služeb a komplexních softwarových řešení na míru. V současnosti klademe v souladu s potřebami trhu velký důraz na vývoj produktů,“ řekl Petr Štros, výkonný ředitel společnosti Cleverlance. „Klientům nabízíme kompetentní, odborné a tvůrčí partnerství, které jim pomáhá realizovat jejich podnikatelské záměry,“ doplnil Petr Štros.

Celkovou grafickou proměnu značky Cleverlance spojuje jednoduchost a nápaditost. Novou firemní barvou Cleverlance se stala fialová, a nahradila tak více než dekádu dominující oranžovou. Zmodernizované, odlehčené logo je doprovázeno sloganem Create IT. „IT“ přitom může být zkratkou pro informační technologie nebo „to“, čím se firmy ve svém podnikání zabývají a co je nutné vždy znovu vytvářet a obnovovat.

„Cílem změny identity je kromě vytvoření nového obchodního modelu také modernizace designu, celkové oživení firemní podoby a svěží styl pro další etapu naší existence,“ uvedl Marek Jirsa, marketingový ředitel Cleverlance. „Věříme v sílu kreativity v současném podnikání. Sloganem Create IT chceme vyjádřit, že Cleverlance je zkušená, kreativní a vysoce profesionální společnost, na niž se zákazníci mohou 100 procent spolehnout. Dokážeme pokrýt oblasti zájmu našich klientů v IT, najít kreativní a funkční řešení pro případné problémy a minimalizovat riziko vzniku dalších potíží v budoucnosti,“ dodal Marek Jirsa.