Cisco transformuje svůj partnerský program

20. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Změny jsou navrženy tak, aby pomohly společnosti Cisco a jejím partnerům nabídnout efektivnější přechod k softwarově definovanému modelu a umožnit jim tak opakovaně generovat vyplývající příjmy. Program bude odměňovat také partnery, kteří u svých zákazníků aktivují pokročilé vlastnosti v softwarových produktech Cisco.

Aktualizace v partnerském programu se zaměřují na tři hlavní oblasti: budování nových a uznaných zaměření, incentiva pro obnovu a softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb.

Cílem transformace programu je pomoci partnerům najít nové obchodní příležitosti, naučit se novým dovednostem v oblasti softwaru a služeb, a tím je podpořit v jejich snaze o odlišení se na trhu. Proto se novinky v partnerských programech zaměří na:

Budování nových a uznaných zaměření: Cisco výrazně zjednodušuje své portfolio specializací. Zároveň mění význam tzv. mistrovských specializací (Master Specialization), které budou lépe reflektovat zaměření partnerů na trhu. Kromě výrazného zjednodušení celého specializačního portfolia (ze 13 kategorií na pět) nabízí Cisco také novou kategorii „Master Networking Specialization“. Partneři si budou moci určit své zaměření na určité odvětví – například na výrobu, zdravotnictví či maloobchod.

Incentivu pro obnovu: Podle analytické společnosti IDC se v příštích dvou letech 45 % organizací po celém světě chystá rychle přijmout automatizovanější síť, která se lépe přizpůsobí požadavkům digitálních podniků. Společnost Cisco proto představila tzv. Migrační pobídkový program (Migration Incentive Program), který umožňuje partnerům nabídnout zákazníkům se staršími nebo konkurenčními produkty efektivní migraci na nové technologie Cisco. Migrační pobídkový program poskytuje partnerům přírůstkovou slevu na veškeré možnosti migrace hardwaru, softwaru a služeb. Kromě toho společnost Cisco zjednodušuje také celý registrační proces.

Softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb: Tento prodejní model podporuje transformaci společnosti Cisco jako softwarové společnosti. Otevírá partnerům nové možnosti, jak nabízet služby s vyšší přidanou hodnotou a přejít na model generující dlouhodobě stabilní příjmy. V této oblasti zvýšila společnost Cisco investice do programu Lifecycle Advisor Program. Ten je unikátní v tom, že partnerům nabízí systém budování a odměn za praktická nasazení řešení pro celý životní cyklus. Společnost Cisco v roce 2018 navýší počet partnerů a rozšíří nabídku dostupných produktů v portfoliu.

Dvě nové incentivy v programu Value Incentive Program (VIP) umožňují partnerům zjednodušit a spustit jejich softwarové nabídky v oblasti sítí a současně i rozšířit jejich služby. První incentiva je tzv. VIP Activation, která zvyšuje slevu na nástroj Cisco One, licenci Cisco DNA Advantage, služby Cisco Identity Services a Cisco Stealthwatch. Společnost Cisco dále navazuje na odkaz programu VIP SaaS, která dříve fungovala pro oblasti týmové spolupráce a bezpečnosti. Cílem je zrychlit přechod partnerů k modelu opakujících se tržeb prostřednictvím nové verze incentivy VIP Annuity, která je nově rozšířena na oblasti podnikových sítí a datových center. Incentiva VIP Annuity je založena na modelu, který odráží prodejní výkon a nabízí partnerům možnost opakovaných tržeb i slev na produkty Cisco.

Štítky: 

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více