Cisco transformuje svůj partnerský program

20. 11. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Změny jsou navrženy tak, aby pomohly společnosti Cisco a jejím partnerům nabídnout efektivnější přechod k softwarově definovanému modelu a umožnit jim tak opakovaně generovat vyplývající příjmy. Program bude odměňovat také partnery, kteří u svých zákazníků aktivují pokročilé vlastnosti v softwarových produktech Cisco.

Aktualizace v partnerském programu se zaměřují na tři hlavní oblasti: budování nových a uznaných zaměření, incentiva pro obnovu a softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb.

Cílem transformace programu je pomoci partnerům najít nové obchodní příležitosti, naučit se novým dovednostem v oblasti softwaru a služeb, a tím je podpořit v jejich snaze o odlišení se na trhu. Proto se novinky v partnerských programech zaměří na:

Budování nových a uznaných zaměření: Cisco výrazně zjednodušuje své portfolio specializací. Zároveň mění význam tzv. mistrovských specializací (Master Specialization), které budou lépe reflektovat zaměření partnerů na trhu. Kromě výrazného zjednodušení celého specializačního portfolia (ze 13 kategorií na pět) nabízí Cisco také novou kategorii „Master Networking Specialization“. Partneři si budou moci určit své zaměření na určité odvětví – například na výrobu, zdravotnictví či maloobchod.

Incentivu pro obnovu: Podle analytické společnosti IDC se v příštích dvou letech 45 % organizací po celém světě chystá rychle přijmout automatizovanější síť, která se lépe přizpůsobí požadavkům digitálních podniků. Společnost Cisco proto představila tzv. Migrační pobídkový program (Migration Incentive Program), který umožňuje partnerům nabídnout zákazníkům se staršími nebo konkurenčními produkty efektivní migraci na nové technologie Cisco. Migrační pobídkový program poskytuje partnerům přírůstkovou slevu na veškeré možnosti migrace hardwaru, softwaru a služeb. Kromě toho společnost Cisco zjednodušuje také celý registrační proces.

Softwarový prodejní model životního cyklu a opakujících se tržeb: Tento prodejní model podporuje transformaci společnosti Cisco jako softwarové společnosti. Otevírá partnerům nové možnosti, jak nabízet služby s vyšší přidanou hodnotou a přejít na model generující dlouhodobě stabilní příjmy. V této oblasti zvýšila společnost Cisco investice do programu Lifecycle Advisor Program. Ten je unikátní v tom, že partnerům nabízí systém budování a odměn za praktická nasazení řešení pro celý životní cyklus. Společnost Cisco v roce 2018 navýší počet partnerů a rozšíří nabídku dostupných produktů v portfoliu.

Dvě nové incentivy v programu Value Incentive Program (VIP) umožňují partnerům zjednodušit a spustit jejich softwarové nabídky v oblasti sítí a současně i rozšířit jejich služby. První incentiva je tzv. VIP Activation, která zvyšuje slevu na nástroj Cisco One, licenci Cisco DNA Advantage, služby Cisco Identity Services a Cisco Stealthwatch. Společnost Cisco dále navazuje na odkaz programu VIP SaaS, která dříve fungovala pro oblasti týmové spolupráce a bezpečnosti. Cílem je zrychlit přechod partnerů k modelu opakujících se tržeb prostřednictvím nové verze incentivy VIP Annuity, která je nově rozšířena na oblasti podnikových sítí a datových center. Incentiva VIP Annuity je založena na modelu, který odráží prodejní výkon a nabízí partnerům možnost opakovaných tržeb i slev na produkty Cisco.

Štítky: 

Podobné články

HP zjednodušuje správu tiskových služeb díky novému předplatnému na bázi cloudu

27. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP představila službu HP Managed Print Flex. Jde o nový plán předplatného řešení MPS (Managed Print Services) na bázi cloudu. Firmám pomůže optimalizovat náklady díky zjednodušení řízení procesů, zvýšení produktivity a zajištění flexibility při škálování nebo přizpůsobování se měnícím se obchodním potřebám. Čtěte více

Oracle nabízí bezplatná školení a certifikace pro Oracle Cloud Infrastructure

15. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle bude zdarma nabízet školení a certifikační testy pro svůj cloud Oracle Cloud Infrastructure (OCI). Celý vzdělávací program byl vytvořen odborníky společnosti Oracle a je určen pro všechny úrovně znalostí a různé role v podnikovém IT. Čtěte více

Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch. Čtěte více

Kaspersky zautomatizoval objednávky a správu licencí pro partnery a distributory

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Plně automatizovaný a významně rychlejší je nyní proces pravidelného objednávání a spravování licencí k produktům společnosti Kaspersky. Umožňuje to aktualizovaná verze License Management Portalu (LMP), přes který poskytovatelé spravovaných služeb (MSP) získávají a spravují bezpečnostní řešení Kaspersky. Čtěte více