Cisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace

15. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky.

Zákazníci se budou moci obrátit na službu Cisco Talos Incident Response, pokud budou potřebovat pomoc s reakcí na bezpečnostní incidenty. Tato služba je nyní součástí největší světové organizace pro výzkum bezpečnostních hrozeb Cisco Talos. Sloučením reakcí na incidenty s předplatným služeb od Talos se zlepšuje přístup zákazníků ke zpravodajství o hrozbách pro účely plánování reakce, bezpečnostních cvičení, zásahu v nouzových situacích a k rozšířené ochraně.

Společnost Cisco propojila svoji integrovanou bezpečnostní platformu s týmem expertů na vyšetřování počítačových útoků a vytvořila službu řízené detekce a reakce MDR (Managed Detection and Response). Služba MDR pomáhá zákazníkům vytěžit ze svých investic maximum, držet krok s nejnovějšími hrozbami a chránit rychle se zvětšující prostor pro útok v cloudu, sítích a na koncových bodech. Poskytuje jim nepřetržitý bezpečnostní monitoring a reakci, zkracuje detekční dobu a zrychluje neutralizaci hrozeb díky definovanému, konzistentnímu postupu vyšetřování se stanovenými prioritami s podporou výzkumu bezpečnostního týmu Cisco Talos.

Cisco Meraki zjednodušuje zabezpečení a rozšiřuje svoji platformu

Představené inovace umožňují podnikovému IT jednoduše rozšířit správu na různé síťové domény. Mezi tyto novinky patří:

  • MS390: Přístupový přepínač příští generace, který spojuje jednoduchost platformy Meraki s výkonem a možnostmi nových přepínačů Cisco. Přepínač je postavený na řešení Cisco Meraki pro intent-based sítě a jedná se o první přepínač Meraki využívající nový hardware Cisco Catalyst ve spojení s vylepšeným softwarem Cisco Meraki.
  • Adaptive Policy: Cisco Meraki Adaptive Policy umožňuje seskupovat uživatele, aplikace a zařízení a snadno na ně uplatňovat správná pravidla. Adaptivní pravidla jsou součástí Zero Trust iniciativy a umožní podporu pokročilých multidoménových pravidel mezi platformou Meraki a implementací sítě se softwarově definovaným přístupem.
  • Bezpečnostní inovace Cisco Meraki: Cisco Meraki zavádí nové bezpečnostní funkce a další multidoménové integrace v rámci špičkového bezpečnostního portfolia společnosti Cisco. Patří mezi ně důvěryhodný přístup Meraki Trusted Access, který zajišťuje autentizaci zařízení bez nutnosti MDM řešení. Další inovace se týkají ochrany provozu DNS a filtrování obsahu na Meraki MR zajišťované systémem Umbrella a zdokonalení pravidel firewallového bezpečnostního zařízení.
  • Meraki Gateway: Nová produktová řada Cisco Meraki Gateway představuje celulární bezdrátové WAN brány, které otevírají možnosti mobilní konektivity a zároveň se vyznačují jednoduchostí zprovoznění a správy.

Zásadní inovace v portfoliu produktů pro spolupráci

  • Výhoda jedné platformy a jednotná modulární aplikace: Výhoda jedné platformy znamená, že veškerá pracovní zátěž (hovory, zprávy, schůzky, zařízení a kontaktní centrum) zajišťujeme integrovaně z jedné platformy. Pro uživatele to znamená známý a konzistentní způsob práce bez ohledu na to, zda pracují na mobilním telefonu, počítači nebo jiném zařízení. Přechod z mobilního telefonu na telekonferenční zařízení je otázka jediného pohybu prstem po displeji. Pro IT jde o bezkonkurenční míru kontroly a správu zabezpečení z jedné obrazovky.

Jednotná modulární aplikace znamená, že společnost Cisco vyhověla potřebám zákazníků, kteří chtějí, aby nástroje, které užívají při práci, byly stejného střihu.  Každý nový nástroj bude od první minuty uživateli připadat známý. Cisco má několik způsobů, jakými sjednotilo nástroje pro hlasovou, textovou a týmovou komunikaci. Připojí-li se uživatel například ke schůzce z nástroje Webex Teams, má k dispozici totožné ovládací prvky organizátora jako v samotném Webexu. Uvidí i diskusi a bude se moci do ní zapojit. Cisco sjednotilo i způsob znázorňování přítomnosti – zda jsou spolupracovníci k dispozici či nikoli.

Nová zařízení přináší podporu umělé inteligence a „whiteboard“ funkce do malých i velkých konferenčních prostor

Cisco představilo nová řešení, která pomohou chytře proměnit další prostory. Jedno odpovídá velikosti i potřebám pracovního stolu, druhé je dimenzované pro zasedací místnost.

  • Webex Desk Pro: Kancelář, připravená k okamžitému použití. Všechny funkce produktového portfolia Cisco vměstnává do zařízení s dotykovou 27" obrazovkou s rozlišením 4K a připojením přes USB-C. Funguje nejen s Cisco Webex, ale s libovolnou konferenční službou. Systém rozpozná a přivítá uživatele jménem, nabízí možnost rozostření pozadí nebo funkci potlačení okolního hluku.
  • Webex Room Panorama: Globální týmy si budou připadat, jakoby seděly v jedné místnosti. Efektivitu schůzek zvyšují široké možnosti spolupráce na různých typech obsahu, integrace a funkce umělé inteligence. Globální tým bude mít také k dispozici nástroje umělé inteligence, jako jsou rozpoznání tváře se jmenovkami, automatické shrnutí jednání a možnost připojení dalších obrazovek Webex Board s podporou dotykového ovládání.
  • Bluetooth Cisco Headset 700 series.Náhlavní souprava,kteráblokuje okolní ruch a, kterou lze spárovat s libovolným zařízením Cisco a pohybovat se volně po kanceláři. Například při poslechu hudby lze na hovor nebo telekonferenci jednoduše přepnout podle potřeby. Jde o ideální pomůcku pro takzvané „knowledge workers,“ stejně jako pro operátory kontaktních center. Nastavovat preference lze přes mobilní aplikaci. Podnikové IT ocení možnost správy prostřednictvím řídicího centra a ochranu proti škodlivému softwaru a jiným hrozbám.
Video : 

Podobné články

Téměř polovina profesionálů používá videokonference častěji než před dvěma lety

13. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifesize)
Růst video komunikace na měnícím se moderním pracovišti je ovlivněn zejména trendy flexibilní a vzdálené práce a preferencemi zaměstnanců mileniálů a generace Z, říká studie Impact of Video Conferencing Report 2019. Čtěte více

Cisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa

25. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji. Čtěte více

Podniky jsou připraveny využít přínosy 5G sítí

28. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Podle průzkumu společnosti Oracle téměř 80 % podniků očekává, že v roce 2021 budou využívat sítě 5G ke generování nových příjmů, pro správu zařízení Internetu věcí a chytrých ekosystémů. Čtěte více

Kontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: atlantis telecom)
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas. Čtěte více