Cisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace

15. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky.

Zákazníci se budou moci obrátit na službu Cisco Talos Incident Response, pokud budou potřebovat pomoc s reakcí na bezpečnostní incidenty. Tato služba je nyní součástí největší světové organizace pro výzkum bezpečnostních hrozeb Cisco Talos. Sloučením reakcí na incidenty s předplatným služeb od Talos se zlepšuje přístup zákazníků ke zpravodajství o hrozbách pro účely plánování reakce, bezpečnostních cvičení, zásahu v nouzových situacích a k rozšířené ochraně.

Společnost Cisco propojila svoji integrovanou bezpečnostní platformu s týmem expertů na vyšetřování počítačových útoků a vytvořila službu řízené detekce a reakce MDR (Managed Detection and Response). Služba MDR pomáhá zákazníkům vytěžit ze svých investic maximum, držet krok s nejnovějšími hrozbami a chránit rychle se zvětšující prostor pro útok v cloudu, sítích a na koncových bodech. Poskytuje jim nepřetržitý bezpečnostní monitoring a reakci, zkracuje detekční dobu a zrychluje neutralizaci hrozeb díky definovanému, konzistentnímu postupu vyšetřování se stanovenými prioritami s podporou výzkumu bezpečnostního týmu Cisco Talos.

Cisco Meraki zjednodušuje zabezpečení a rozšiřuje svoji platformu

Představené inovace umožňují podnikovému IT jednoduše rozšířit správu na různé síťové domény. Mezi tyto novinky patří:

  • MS390: Přístupový přepínač příští generace, který spojuje jednoduchost platformy Meraki s výkonem a možnostmi nových přepínačů Cisco. Přepínač je postavený na řešení Cisco Meraki pro intent-based sítě a jedná se o první přepínač Meraki využívající nový hardware Cisco Catalyst ve spojení s vylepšeným softwarem Cisco Meraki.
  • Adaptive Policy: Cisco Meraki Adaptive Policy umožňuje seskupovat uživatele, aplikace a zařízení a snadno na ně uplatňovat správná pravidla. Adaptivní pravidla jsou součástí Zero Trust iniciativy a umožní podporu pokročilých multidoménových pravidel mezi platformou Meraki a implementací sítě se softwarově definovaným přístupem.
  • Bezpečnostní inovace Cisco Meraki: Cisco Meraki zavádí nové bezpečnostní funkce a další multidoménové integrace v rámci špičkového bezpečnostního portfolia společnosti Cisco. Patří mezi ně důvěryhodný přístup Meraki Trusted Access, který zajišťuje autentizaci zařízení bez nutnosti MDM řešení. Další inovace se týkají ochrany provozu DNS a filtrování obsahu na Meraki MR zajišťované systémem Umbrella a zdokonalení pravidel firewallového bezpečnostního zařízení.
  • Meraki Gateway: Nová produktová řada Cisco Meraki Gateway představuje celulární bezdrátové WAN brány, které otevírají možnosti mobilní konektivity a zároveň se vyznačují jednoduchostí zprovoznění a správy.

Zásadní inovace v portfoliu produktů pro spolupráci

  • Výhoda jedné platformy a jednotná modulární aplikace: Výhoda jedné platformy znamená, že veškerá pracovní zátěž (hovory, zprávy, schůzky, zařízení a kontaktní centrum) zajišťujeme integrovaně z jedné platformy. Pro uživatele to znamená známý a konzistentní způsob práce bez ohledu na to, zda pracují na mobilním telefonu, počítači nebo jiném zařízení. Přechod z mobilního telefonu na telekonferenční zařízení je otázka jediného pohybu prstem po displeji. Pro IT jde o bezkonkurenční míru kontroly a správu zabezpečení z jedné obrazovky.

Jednotná modulární aplikace znamená, že společnost Cisco vyhověla potřebám zákazníků, kteří chtějí, aby nástroje, které užívají při práci, byly stejného střihu.  Každý nový nástroj bude od první minuty uživateli připadat známý. Cisco má několik způsobů, jakými sjednotilo nástroje pro hlasovou, textovou a týmovou komunikaci. Připojí-li se uživatel například ke schůzce z nástroje Webex Teams, má k dispozici totožné ovládací prvky organizátora jako v samotném Webexu. Uvidí i diskusi a bude se moci do ní zapojit. Cisco sjednotilo i způsob znázorňování přítomnosti – zda jsou spolupracovníci k dispozici či nikoli.

Nová zařízení přináší podporu umělé inteligence a „whiteboard“ funkce do malých i velkých konferenčních prostor

Cisco představilo nová řešení, která pomohou chytře proměnit další prostory. Jedno odpovídá velikosti i potřebám pracovního stolu, druhé je dimenzované pro zasedací místnost.

  • Webex Desk Pro: Kancelář, připravená k okamžitému použití. Všechny funkce produktového portfolia Cisco vměstnává do zařízení s dotykovou 27" obrazovkou s rozlišením 4K a připojením přes USB-C. Funguje nejen s Cisco Webex, ale s libovolnou konferenční službou. Systém rozpozná a přivítá uživatele jménem, nabízí možnost rozostření pozadí nebo funkci potlačení okolního hluku.
  • Webex Room Panorama: Globální týmy si budou připadat, jakoby seděly v jedné místnosti. Efektivitu schůzek zvyšují široké možnosti spolupráce na různých typech obsahu, integrace a funkce umělé inteligence. Globální tým bude mít také k dispozici nástroje umělé inteligence, jako jsou rozpoznání tváře se jmenovkami, automatické shrnutí jednání a možnost připojení dalších obrazovek Webex Board s podporou dotykového ovládání.
  • Bluetooth Cisco Headset 700 series.Náhlavní souprava,kteráblokuje okolní ruch a, kterou lze spárovat s libovolným zařízením Cisco a pohybovat se volně po kanceláři. Například při poslechu hudby lze na hovor nebo telekonferenci jednoduše přepnout podle potřeby. Jde o ideální pomůcku pro takzvané „knowledge workers,“ stejně jako pro operátory kontaktních center. Nastavovat preference lze přes mobilní aplikaci. Podnikové IT ocení možnost správy prostřednictvím řídicího centra a ochranu proti škodlivému softwaru a jiným hrozbám.
Video : 

Podobné články

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více

„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?

29. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů. Čtěte více