Česká kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky

19. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci.

„Umělá inteligence pomáhá zlepšit efektivitu práce a šetří čas. Proto jsme do našeho WebKlienta integrovali ChatGPT, který lze využívat u e-mailů, TeamChatu či při tvorbě textů. Podmínkou je vytvoření účtu u OpenAI a získání klíče, jehož prostřednictvím uživatel povolí používání ChatGPT na naší platformě,“ uvedl Adam Paclt, generální ředitel společnosti IceWarp. Povolením ChatGPT zároveň uživatel souhlasí s tím, že IceWarp již nenese odpovědnost za ochranu dat sdílených s třetími stranami. ChatGPT lze využívat pro odpovídání na otázky, generování nápadů, získávání personalizovaných doporučení či pro neformální konverzaci.

S pomocí ChatGPT lze v IceWarp Epos vytvářet gramaticky správné a výstižné texty s vhodným sentimentem a přesnými informacemi. Chytrý asistent dokáže také shrnout klíčové informace z dlouhých e-mailů, přeložit zprávy z více než stovky jazyků nebo naformulovat rychlou odpověď. ChatGPT umožňuje také chatovat v reálném čase se zahraničními uživateli v různých jazycích, protože zvládá konverzaci textově překládat v reálném čase. U textů už není nutné kopírovat původní obsah a vkládat ho do online překladačů, ChatGPT ho zvládne přeložit v původním okně prohlížeče.

Nová funkce Odložení e-mailu na později

Chytrý asistent ale není jedinou novinkou podzimní aktualizace platformy IceWarp Epos. Velmi užitečná je nová funkce Odložení e-mailu na později, která umožňuje udržovat přehled v doručené poště a upřednostňovat zprávy, na které je nutné odpovědět bezodkladně. U všech doručených zpráv si uživatel může nastavit, zda se mu mají zobrazit později (a kdy). Poté na ně může odpovědět. Ve filtru doručených zpráv mu tak zůstávají jen ty, které je třeba vyřídit co nejdříve, aniž by musel složitě vyhledávat mezi všemi obdrženými e-maily.

Videokonference získaly nový režim lobby, který představuje virtuální předpokoj pro pozvané účastníky schůzky, v němž mohou čekat na začátek konference. Organizátor schůzky si tak ještě před jejím zahájením může zkontrolovat, kdo se na ni hlásí a vybrat, koho skutečně do videokonference pustí. „Zvyšuje se tak bezpečnost uživatelů a zabrání se tak průniku nezvaných hostů,“ vysvětlil Paclt.

Migrace z Microsoft 365 je mnohem snadnější

„Zásadní novinkou je nová funkce automatické migrace z Microsoft 365 na IceWarp Epos, která využívá IceWarp API a pomáhá tak administrátorům snadněji převést uživatelská data z účtů v Microsoft 365 na IceWarp. Dokážeme migrovat veškerý obsah s výjimkou Microsoft Teams,“ upozornil Adam Paclt. Aktualizací prošla také mobilní aplikace IceWarp, která inovovala funkci Poznámky, má přepracovanou navigaci a také úvodní stránku. Mobilní verze IceWarp už nemůže být jednodušší.

Podobné články

Jaroslav Luc, specialista na digitální transformaci a automatizaci firem v Enehano Solutions

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita? Čtěte více

Jak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Onlio)
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny. Čtěte více

Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

11. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace. Čtěte více

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více