Certifikát kvality služeb pro HP

4. 11. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: HP)
Divize počítačů a notebooků společnosti HP pro firemní uživatele získala certifikaci Excellence in Service Operations, kterou uděluje Technology Services Industry Association (TSIA) za vysoký standard technické podpory a služeb v Evropě, na Středním východě a v Africe. HP je jediným výrobcem PC, který získal toto uznání dva roky po sobě.

Zákazníci si mohou koupit počítač s jistotou, že HP bude po celou dobu jeho životnosti zajišťovat kvalitní podporu,“ prohlásil Gilbert Rossi, viceprezident divize Personal Systems Group, Customer Services, HP regionu EMEA. „Tato certifikace dokládá péči, kterou HP věnuje vývoji a implementaci nejlepších pracovních postupů v oblasti servisu a technické podpory.“

„Přímá podpora“ HP PSG EMEA je dostupná ve více než 25 zemích, nabízí možnost výběru z více než 20 jazyků a každý měsíc zpracuje v průměru 150 tisíc požadavků. Během procesu auditu asociace TSIA pečlivě analyzovala postupy a principy řízení podpory pro firemní zákazníky. Podpora po telefonu a internetu či servisní síť – to vše bylo porovnáváno s téměř 300 příklady těch nejlepších postupů z praxe. Kromě toho byly zohledněny i další oblasti, například manažerská podpora, práce s talenty, nástroje podpory a provozní ukazatele.

Spokojenost zákazníků s podporou od HP v porovnání se standardy TSIA dopadla také velmi dobře. Jen to potvrzuje fakt, že firemní zákazníci nemusejí na podporu dlouho čekat, ochotně dávají zpětnou vazbu a mají důvěru v komplexní nástroje a procesy HP v oblasti podpory.

HP pokračuje ve své snaze o dosažení maximální kvality podpory pro své zákazníky z řad firem,“ uvedla Joanne Weigelová, ředitelka programů certifikace, TSIA. „Když zákazník vidí logo TSIA Excellence in Service Operations, může se spolehnout, že HP má lidi, procesy a technologie pro zajištění skutečně kvalitní podpory a servisu.“

Společnost HP úspěšně prošla auditem TSIA již druhý rok po sobě a pokaždé získala certifikaci Excellence in Service Operations pro celou svoji oblast počítačů určených firemnímu i domácímu zákaznickému segmentu v regionech EMEA, Severní Amerika a Asie-Pacifik-Japonsko. Aktivity HP v oblasti servisu a podpory jsou důkazem toho, že společnost plní závazek, který dala svým zákazníkům na celém světě.