ČD – Telematika spustila nový web

27. 1. 2011. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: ČD – Telematika)
Se začátkem roku byly spuštěny přepracované webové stránky ČD – Telematika. Design a technické řešení vytvořilo oddělení portálových řešení ČD – Telematika, které je dodavatelem například i internetových portálů Českých drah.

Webové stránky odpovídají současným standardům a jsou referenčními pro služby zákazníkům, které mimo jiné ČD – Telematika nabízí. Vzhled i obsah stránek souvisejí s marketingovou strategií, kterou chce firma podpořit obchodní a strategické cíle, stanovené pro rok 2011.

Marketing firmy se zaměřuje nejen na stávající zákazníky z drážního sektoru, ale rozšiřuje své aktivity  na externí trhy jako telekomunikace, veřejná správa i komerční společnosti. V oblasti telekomunikačních služeb připravuje marketing podporu rozvoje a změny v produktovém portfoliu, možnosti oslovení zákazníků i zajímavé formy prezentací produktů a služeb.

„Naše společnost bude i v letošním roce pokračovat v konsolidaci a optimalizaci interních procesů i externích služeb a produktů. Chceme, aby ČD – Telematika byla vnímána jako standardně fungující dodavatel na IT i telekomunikačním trhu,“ říká Tomáš Hebelka, ředitel úseku Obchod a marketing. „Věřím, že nové obchodní i marketingové strategie přinesou zajímavé obchodní příležitosti i významné projekty a to nejen z drážního sektoru, ale i mimo tento tržní segment. Naším cílem je větší otevření se trhu a využití  potenciálu produktů a služeb, které ČDT nabízí,“ dodává Hebelka.

Webové stránky jsou přehledné, funkční, s jednoduchou navigaci, která zajistí orientaci v aktuálních informacích o společnosti, novinkách v produktech a službách, které má firma ve svém portfoliu. Stránky splňují hlavní zásady přístupnosti podle metodiky WCAG 1.0 a jsou tak použitelné pro všechny uživatele bez ohledu na internetový prohlížeč či výstupní zařízení (mobilní telefon, PDA). Web je čitelný i pro zrakově postižené uživatele.