Canon třetí nejhodnotnější japonskou značkou

22. 5. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
V japonském žebříčku „Best Global Brands 2010“ společnosti Interbrand se společnost Canon posunula ze čtvrté pozice mezi tři nejhodnotnější značky. Žebříček již třetím rokem hodnotí značky podle finanční výkonnosti a je považován za dobrý ukazatel síly značek.

Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 procent příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.

Podle hodnocení společnosti Interbrand vzrostla hodnota značky Canon na 11 442 miliard dolarů, což je výrazný nárůst o 9 procent oproti minulému roku.

James Leipnik, šéf komunikace pro Evropu, Střední východ a Afriku, řekl: „Umístění mezi třemi nejlepšími japonskými světovými značkami jen potvrzuje naše odhodlání patřit mezi předních 100 světových společností. V minulém roce jsme na Canon EXPO v Paříži ukázali, že náš závazek přinášet inovace je silnější než kdy dříve a jsme velmi rádi, že tento žebříček uznává silnou pozici společnosti Canon na světové scéně.“

Značky jsou seřazeny společností Interbrand podle jejich hodnoty, která je vypočtena z procenta příjmů vázaných na značku a stanovením rizika značky v závislosti na očekávaných příjmech vzhledem k pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém působení.