Canon podeváté nejdůvěryhodnější značka fotoaparátů
Canon zvítězil v Reader’s Digest průzkumu nejdůvěryhodnějších
značek pro rok 2009, který je pravidelným celoevropským průzkumem vztahu
spotřebitelů k produktům a službám jednotlivých značek.
Reader’s Digest, světově nejprodávanější měsíčník, oslovil své
čtenáře v 16 zemích napříč Evropou, aby jmenovali značku, které
nejvíce důvěřují. Dotaz směřoval na řadu spotřebních kategorií a
jednou z nich byly fotoaparáty. Respondenti byli vybráni z databáze čtyř
a půl milionu evropských čtenářů. Odpověď jich zaslalo 23 000.
Canon byl jednou ze tří značek, které byly nominovány ve své kategorii
jako nejdůvěryhodnější a vystoupal v hodnocení až na samý vrchol
žebříčku v 13 ze 16 evropských zemí. Respondenti hodnotili čtyři
kategorie: kvalita, vynikající cena, silná image a porozumění potřebám
zákazníka.
„Je pro nás velkým úspěchem, když nás lidé v Evropě vnímají jako
nejdůvěryhodnější značku fotoaparátů. Hnacím motorem společnosti Canon
je vášeň pro sílu obrazu. Proto poskytujeme našim zákazníkům
zobrazovací řešení plná kreativity a inovací. A proto je pro nás tou
největší odměnou, že tolik čtenářů Reader’s Digest nám již devět
let po sobě důvěřuje, že dodáváme produkty té nejvyšší kvality,“
říká Radka Palánová, CBS & Corporate Marketing and Communication
Manager Canon CZ.
„Důvěra zákazníků je pro úspěch značky více než důležitá.
Stabilita důvěry v rychle se měnícím světě je jednou z největších
výzev, kterým v současné době společnosti čelí. Zvláště patrné to
je v oblasti technologií. A i proto je působivé, že v tolika evropských
zemích je Canon považován za vůbec nejdůvěryhodnější značku
fotoaparátů,“ říká Gavin Murray, Europe Regional Advertising Director
,časopisu Reader’s Digest.
Třináct zemí, ve kterých je Canon nejdůvěryhodnější značkou
fotoaparátů, jsou: Rakousko, Belgie, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko,
Holandsko, Polsko, Rusko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.