Být vždy připraven
Skoro vždy a všude platí, že nejlevnější zboží se prodává nejvíce. To je známý fakt. Co to však zkusit jinak? Třeba rovnou opačně? Kromě masy běžných zákazníků totiž existuje i početná skupina těch, kteří si rádi připlatí. Je tomu tak v drtivé většině oborů, a ani ICT není výjimkou. Zákazník připravený utratit své peníze „za nadstandard“ sice nemusí přijít každý den, přesto byste však na něho měli být připraveni a nenechat se jeho případnou žádostí zaskočit.
- 7. 7. 2014
- 0 min
Zkuste se ve volných chvílích zamyslet, co byste zákazníkovi nabídli, kdyby chtěl opravdu dobrý = drahý počítač, kvalitní monitor, špičkový fotoaparát, nadupaný tablet nebo výkonný mobilní telefon. Určitě by byla škoda ztratit zákazníka jen proto, že mu neumíte doporučit vhodný produkt, kterých je dnes na trhu více než dostatek.
Kromě vyšší marže můžete navíc vydělat i na příslušenství a dalších službách (například rozšířené záruce, servisu či softwaru). Osobně znám řadu lidí, kteří ve výsledku právě za příslušenství a návazné služby utratili podstatně více než za samotné zařízení.