Bell Technology implementovala nové online služby

21. 7. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Novinky z oblasti online služeb výrazně zvyšují komfort pro obchodní partnery i koncové zákazníky.

Společnost Bell Technology implementovala nové online služby, které výrazně usnadní objednávky zboží velkoobchodním partnerům.

B2B objednávkový on-line systém pro dealery, který je dostupný na webu, byl obohacen o možnost elektronické výměny dat, již ocení zejména provozovatelé eshopů. Díky elektronické výměně dat mohou partneři společnosti Bell Technology stahovat z přidělené URL adresy soubor ve formátu XML, který obsahuje všechny potřebné údaje o prodávaných produktech (EAN kód, název sortimentu, název produktu a jeho krátký popis, nákupní cenu, prodejní cenu, skladovou dostupnost, zboží na cestě a údaj o aktivitě produktu). Prostřednictvím jednoho souboru tak mohou prodejci okamžitě aktualizovat informace o prodávaném sortimentu s minimální námahou.

Ve velkoobchodním objednávkovém online systému najdou odběratelé z řad dealerů přehled všech produktů výrobních značek AEG, CLATRONIC, COWON, DVICO, EMGETON, TAIYO YUDEN a TOSHIBA, jež jsou aktuálně v distribuci. Velkoobchodní ceny a další informace jsou přístupné v oblasti pro registrované uživatele.

Zcela nový systém online podpory
Výčet online novinek společnost Bell Technology uzavírá nový systém podpory pro distribuované výrobky na webu. Jedná se o úplně novou koncepci podpory výrobků; původní fórum bylo zrušeno a již není v provozu. Na novém portálu online podpory najdou uživatelé např. instalační CD ke stažení, návody, software/firmware, vyzvánění, FAQ či rozsáhlé diskusní fórum.