Azlan má nový web pro HP partnery

19. 8. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Azlan, VAD divize společnosti Tech Data Distribution, spustil nový webový portál s mottem „Think Big“, tedy „myslete ve velkém“. Portál usnadňuje přístup k nástrojům Azlan Toolkit, které vám pomohou s prodejem řešení HP.

K webovému portálu se zjednodušeným vzhledem a navigací se lze přihlašovat prostřednictvím online účtu Tech Data InTouch a je dostupný zde.

„Jako přední distributor s přidanou hodnotou produktů HP v Evropě je Azlan připraven podporovat HP resellery a pomáhat jim, aby – pokud se jedná o jejich růstové ambice – mysleli ve velkém, tedy Think Big,“ řekl Stephen Cant, director for HP enterprise group v Azlanu. „Prostřednictvím našich nových partnerských stránek dáváme HP resellerům přístup ke všem zdrojům, které potřebují, aby mohli plně využít výhod statusu HP partnera a také plně využívat znalosti a zdroje Azlanu k aktivnímu růstu jejich podnikání. Naším cílem je, aby byl Azlan vnímán jako číslo jedna pro potřeby všech HP resellerů.“

Nástroje Azlan Toolkit jsou navrženy tak, aby partnerům pomáhaly reagovat na požadavky, kterým čelí při budování byznysu – snadněji plnit klíčové úkoly, od zisku akreditace po vytváření nových a ziskových obchodních příležitostí. Nástroje mohou být využity v podnicích všech velikostí a ve spojení s vnitřními zdroji mohou vést ke splnění obchodních cílů.

Nové nástroje Azlan Toolkit:

•           TD Academy – online vzdělávací platforma s interaktivními e-learningovými moduly a nástroji, které pomáhají zlepšovat obchodní dovednosti a akcelerovat prodej

•           TD Azlan Partner Marketing – nástroj pro tvorbu kampaní umožňující rychlý a efektivní vstup na trh, obsahuje přizpůsobitelné šablony, v nichž lze upravovat grafiku i obsah.

•           TD Azlan Social – zjednodušuje komunikaci se zákazníky na sociálních sítích, umožňuje připravit předem příspěvky a rozšiřovat tak síť zákazníků.

•           iQuote – vlastní Azlan implementace konfiguračního nástroje HP na bázi cloudu pro vytváření cenových nabídek umožňuje vytvořit a ověřit cenovou nabídku, potvrdit cenu a zkontrolovat dostupnost konkrétních řešení; usnadňuje rozhodování v reakci na konkurenční nabídky.

•           InTouch – v reálném čase poskytuje přístup k informacím o ceně a skladových zásobách.

•           License Online – systém zahrnuje automatické připomenutí i generování nabídek pro prodloužení servisního pokrytí.

Na portálu lze dále najít detaily současných promoakcí, informace o  řešeních konvergované infrastruktury, síťových produktech, serverech, datových úložištích, servisu a programu Signature. Partneři, kteří chtějí pozvednout své odborné znalosti a obchodní dovednosti, mají k dispozici další možnosti zrychlení byznysu včetně možnosti spolupráce s konzultanty v oblasti návrhu řešení, implementace a integrace. Kromě toho lze využívat služby Azlan Business Solutions Centres, kde si je možné vyzkoušet jednotlivá řešení nebo je rovnou ukázat zákazníkům.

Štítky: