AVG vydalo novou verzi platformy Business Managed Workplace

24. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: AVG)
AVG vypustilo do světa novou verzi platformy pro vzdálenou Business Managed Workplace 9.1. Nová verze řešení obsahuje rozšíření Secure Sign-On a Backup a Disaster Recovery a podporuje integraci aplikací Microsoft Office 365 a VMware a partnerům usnadňuje nasazení a administraci služby vzdálené správy IT u svých zákazníků.

AVG Business Managed Workplace ve verzi 9.1 přináší vylepšené uživatelské rozhraní ve stylu sociálních médií. Integrace vzdálené mobilní bezpečnosti prostřednictvím AVG Secure Sign-On a Backup & Disaster Recovery umožňuje dle interního výzkumu zavedení za méně než čtvrt hodiny. Globální péče o zákazníky a technická podpora je dostupná všem partnerům. Pro partnery v anglicky mluvících zemích jsou navíc dostupné dvoustupňové prémiové služby střediska Network Operations Center, které nabízí nepřetržitou pomoc a podporu.

Mezi klíčové výhody, které partnerům přinášejí nová vylepšení, patří:

  • Snadnější orientace a monitoring – zdokonalené uživatelské rozhraní umožňuje lepší orientaci. Zobrazení důležitých systémů zákazníka na jediném dashboardu, elegantní design a optimalizované workflow rovněž snižují potřebu školení u partnerů.
  • Jednoduché nasazení bezpečnosti pro cloudové a mobilní aplikace – intuitivní proces zjednodušuje nasazení a umožňuje zobrazení informací o problémech přímo na centrálním přehledu pro snadnou správu.
  • Secure Sign-On – jednotné přihlašování, cloudová identita, správa identit a vícefaktorové ověřování společně řeší úskalí BYOD v IT odděleních malých podniků se směsicí osobních a firemních zařízení a potřebou práce jak uvnitř, tak vně zdí kanceláře. Dostupnost Active Directory a vícefaktorového ověřování činí nasazení jednoduchým a přidává další bezpečnostní opatření navíc.
  • BDR služby připravené k integraci – plnohodnotná integrace BDR umožňuje partnerům vytvořit nový stálý zdroj příjmů prostřednictvím prémiových služeb ochrany dat zákazníků, včetně zálohování serverů i koncových stanic, datových archivů, sdílení souborů a disaster recovery u systémů on-premise, hostovaných v cloudu či ve vlastním datacentru.
  • Služby prémiového střediska Network Operations Center (NOC) –dvoustupňové prémiové NOC přináší možnosti nepřetržité reakce bez nutnosti najímání dalšího člověka. 
  • Bohatší konektivita díky špičkovým aplikacím – přístup k řešení coby k otevřenému ekosystému činí snadnějším spravování populárních aplikací typu Microsoft Office 365 a VMware stejně jako přední nástroje pro konektivitu, jako je  ScreenConnect, TeamViewer a LogMeIn Pro.

„Úspěch pro nás znamená usnadnit našim partnerům přechod na AVG Business Managed Workplace protože víme, že jejich úspěchem je být schopni snadno a flexibilně nasadit a spravovat IT služby svých firemních zákazníků. Naše centralizované uživatelské rozhraní pro maximální produktivitu integruje klíčovou funkcionalitu AVG a obvyklými řešeními včetně Microsoft Office 365 a VMware. To partnerům umožní vidět všechny informace, které potřebují a na základě toho učinit nejlepší poučené rozhodnutí,“ řekl Mike Foreman, generální ředitel divize AVG Business.

Štítky: 
AVG