Ataxo zvyšuje svůj podíl na trhu v ČR a SR

13. 1. 2011. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: Ataxo)
Ataxo odkoupila sto procent podílu společnosti H1.cz. Agentura poskytuje analytické a poradenské služby v oblasti internetového marketingu významným klientům, například Telefónica O2, Home Credit, Mountfield, Pojišťovna Generali nebo server Heureka.

Akvizice H1.cz je klíčová pro strategii společnosti Ataxo, která chce upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu. Nákupem zvyšuje Ataxo svůj význam v Česku a na Slovensku, získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150. Ataxo také získává možnost využít komplexní odbornost H1.cz ve službách poskytovaných e-shopům, v sektorech cestovního ruchu a pohostinství. Do svého portfolia služeb může zahrnout také rozsáhlou nabídku školení a vzdělávacích služeb, které H1.cz nabízí.

Ataxo, dceřiná společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, založila své pobočky ve více než sedmi městech ve střední a východní Evropě.

„Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu“ okomentoval akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. „Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci.“

Spojení plusem pro klienty

„Být součástí Ataxo Group je pro tým H1.cz velká příležitost,“ říká David Špinar, ředitel H1.cz. „Už dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů.“

„Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality. Proto spojení sil s Ataxem a využití silných stránek obou společností ještě více posílí schopnost zvyšovat úspěchy našich klientů. Díky integraci s Ataxem se budeme moct více zaměřit na to, co děláme nejlépe, zejména na poskytování profesionálních služeb našim VIP klientům. Spojení navíc poskytne zaměstnancům H1.cz nové možnosti profesního růstu,“ dodává David Špinar.

Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

V této chvíli budou veškeré práce na projektech klientů obou firem probíhat stejně jako doposud, postupný přechod obou společností v jednu se uskuteční v dalším období.

David Špinar zůstane nadále ředitelem společnosti H1.cz, ale postupně převezme funkce v rámci Ataxo Group. V dlouhodobém horizontu bude H1.cz sloužit jako poskytovatel služeb pro nejnáročnější klienty na trhu, zatímco Ataxo bude dále posilovat svou dominantní pozici v sektoru malých a středních firem.

„Ataxo má za sebou dráhu předního hráče na trhu, umí dobře rozpoznat potenciál a obchodní možnosti v internetovém marketingu. Když jsme vstoupili do Ataxa v roce 2008, věděli jsme, že investujeme do lídra v odvětví search engine marketingu. Ataxo od té doby stále víc dominuje tomuto odvětví. S akvizicí H1.cz vzrostl podíl Ataxa na trhu v Česku a na Slovensku, zvětšila se také šířka a hloubka nabízených služeb. Zároveň s budováním mnoha poboček Ataxa v Evropě v průběhu uplynulého roku tato investice demonstruje upevňování vedoucí pozice a růst značky Ataxo,“ konstatuje Arthur van Wijck Jurriaanse, generální ředitel investičního fondu Garvest.