AT Computers spustila technickou podporu produktů Kaspersky Lab
Společnost AT Computers od listopadu 2015 poskytuje neplacenou technickou podporu všem registrovaným resellerům značky Kaspersky Lab ve formě odborného poradenství při registraci, instalaci produktů a správě licencí.
Technická podpora je poskytována v češtině a zákazníci se mohou obracet s požadavky na celé portfolio Kaspersky Lab licencí pro segment B2C a B2B prostřednictvím telefonu nebo e-mailu.
Ze strany resellerů se nejvíce očekávají dotazy ohledně nastavení centrální správy Kaspersky Security Center, ochrany fyzických a poštovních serverů, včetně virtuálních. Call centrum AT Computers bude spokojenost u zakoupených licencí B2B řady zjišťovat i zpětně. Každý požadavek s popsáním technického problému se ve formě formuláře předá k vyřešení technické podpoře.
Kontakt na technickou podporu: kaspersky@atcompus.cz / telefon: +420 596 253 333.