ASUS představil svoji novou strategii pro firemní segment

27. 5. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASUS)
Společnost ASUS na konferenci v Istanbulu představila své obchodní plány a cíle v regionu EMEA pro firemní segment. Výrobce tím odstartoval novou kapitolu své více než třicetileté historie, během které se chce stát významným hráčem, který dokáže nabídnout nejlepší produkty a řešení ve své třídě pro firemní segment.

Pro ASUS šlo o první mezinárodní partnerskou akci svého druhu. Po dvou letech příprav na vybraných trzích je divize ASUS Business připravena dodávat kompletní řadu produktů, které budou letos uvedeny na trh ve více než 40 zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Během ASUS Commercial Business Summitu měli účastníci možnost si produkty vyzkoušet v celkem osmi interaktivních zónách, které demonstrovaly ekosystém v praxi. Scénáře simulovaly práci na dálku kombinovanou s prací v kanceláři, řešení pro pohostinství, vzdělávání, maloobchodní prodejny, inženýrskou kancelář, PC laboratoř a další.

Madeleine Hungová, generální ředitelka divize ASUS West EMEA, na akci prezentovala novou strategii firmy. „Dosáhli jsme celosvětových úspěchů na trhu PC pro koncové zákazníky a nyní se snažíme expandovat a dosáhnout stejných úspěchů i v oblasti PC pro firmy,“ řekla Hungová. „Proto představujeme ASUS Business, naše komplexní řešení pro různé sektory trhu, které se skládá z široké řady produktů, intuitivního softwaru pro zefektivnění provozu podniku a kompletní podpory.“

Benjamin Yeh, generální ředitel divize ASUS East EMEA, k tomu dodal: „ASUS Business se zavazuje dodávat spolehlivá zařízení a služby, a současně vytvářet pozitivní a smysluplné změny v oblasti životního prostředí. Nabízíme celou řadu flexibilních řešení, která reflektují potřeby zákazníků a dalece přesahují rámec hardwaru.“

Know-how v oblasti designu výrobků

Cesta společnosti ASUS za úspěchem vždy začíná u produktů. Po dosažení celosvětového úspěchu v oblasti PC pro koncové zákazníky se firma nyní zaměřuje na rozšíření svého podnikání na trh B2B.

ASUS zohledňuje klíčové hodnoty, na kterých podnikatelům a majitelům firem záleží, a vytváří tak portfolio produktů, které jsou spolehlivé, profesionální a efektivní, jako je například řada firemních notebooků ExpertBook. Design notebooků ExpertBook čerpá inspiraci z geometrických tvarů, jasného členění a kontrastů světel a stínů, které využívají architektonické stavby po celém světě. Vrcholem tohoto designového konceptu je vlajkový produkt ExpertBook B9 – nejlehčí 14" firemní notebook na světě. Váží 880 gramů a je 15 mm tenký.

Propojení obchodních cílů s kampaní ASUS Expert

Vedle strategie vývoje produktů a služeb se ASUS Business snaží propojit marketingové a prodejní aktivity a zaměřit se na budování značky, získání autority ve firemním segmentu, zapojení partnerů a oslovování potenciálních zákazníků. Kampaň ASUS Expert začne během tohoto roku a poskytne ASUS partnerům užitečný nástroj, který jim pomůže nastartovat prodeje na SMB trhu.

Na udržitelnosti záleží

Společnost ASUS se řídí strategií udržitelnosti již od začátku nového tisíciletí. V roce 2009 představila první uhlíkově neutrální notebook na světě. V roce 2016 získala centrála společnosti ASUS jako první na světě certifikaci Zero Waste to Landfill. V roce 2019 získala firma jako první na světě certifikát ISO 20400 pro udržitelné zadávání zakázek. V roce 2021 zahájil ASUS éru digitální transformace s cílem optimalizovat procesy řízení a rozhodování a s jasným cílem, že do roku 2025 dosáhnou všechny klíčové produkty úrovně energetické účinnosti, která bude o 30 % vyšší než standard Energy Star. V oblasti klimatu si společnost ASUS stanovila za cíl využívat do roku 2035 v globálních provozních centrech 100% obnovitelné energie.

Profilová karta firmy

ASUS Computer Czech Republic, s.r.o.

ASUS Computer Czech Republic, s.r.o.

Název společnosti ASUS vychází ze jména Pegase (Pegasus) – okřídleného koně z řecké mytologie, který byl symbolem moudrosti a vědění. ASUS ztělesňuje sílu, čistotu a dobrodružného ducha tohoto nádherného stvoření. Každým novým produktem, který vytvoří, míří výš a výš.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více

SWS získala ocenění od společnosti Canon

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
SWS převzala již po 6. v řadě od společnosti Canon ocenění Nejlepší distributor za rok 2023 v kategorii „Photo-Video performance“, a to jak za Českou, tak i za Slovenskou republiku. Čtěte více

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více