AOC během 3. čtvrtletí 2011 rostlo

14. 12. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: AOC)
AOC zaznamenalo 30procentní růst ve srovnání s druhým čtvrtletím, a tím si udrželo svoji pozici v desítce nejúspěšnějších výrobců v oblasti monitorů. Prodeje na trhu monitorů v meziročním srovnání celkově poklesly. Ve srovnání s předcházejícím čtvrtletím však ve Q3 AOC patří k šesti značkám s nejrychlejším růstem.

Trh displejů v Evropě v průběhu uplynulých dvanácti měsíců poklesl pod osm procent a byl charakterizován vysoce nestabilními cenami a minimálními zisky.  

S přibližně 275 000 zařízeními TFT prodanými ve třetím čtvrtletí 2011 byla společnost AOC schopna zvýšit své prodeje téměř o jednu třetinu (30,9 procenta) ve srovnání s obdobím od dubna do června. Podle bilance z 30. září byla společnost AOC v desítce nejlepších v průběhu celého roku 2011.

Ve východní Evropě přetrvává výrazná poptávka po 19″ modelech. Proto každý třetí monitor prodaný společností AOC patří do této velikostní kategorie. Avšak i prodeje modelů 22″, stejně jako modelů 23″/24″ nebyly zanedbatelné. Společnost AOC zaznamenala 700procentní nárůst v řadě 27″ displejů, a díky neustálému růstu konkurenceschopnosti svých cen byla schopna nacházet stále více kupujících. 

V Itálii společnost AOC dosáhla dobrých výsledků s 350procentním nárůstem ve srovnání s třetím čtvrtletím minulého roku. Také v Polsku a Francii byl zaznamenán výrazný růst, který v těchto zemích dosáhl 33 procent a 70 procent.

V posledním čtvrtletí roku, které je tradičně nejsilnější, společnost AOC očekává další růst. První čísla z vlastních zdrojů napovídají, že toto očekávání může být naplněno.