Alza.cz s vlastní sítí doručovacích boxů

29. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
AlzaBoxy jsou schránky pro flexibilní vyzvednutí zakoupeného zboží v Alza.cz. Společnost tak vyšla vstříc všem, kteří nemohou přijít na pobočku osobně, nevědí, zda budou v konkrétním čase doručení doma nebo se jen nechtějí časově vázat.

Cena za doručení zboží prostřednictvím AlzaBoxu je 49 Kč včetně DPH. Alza.cz garantuje doručení zásilky do AlzaBoxu v den objednání zboží, pokud je objednávka uskutečněna do 12 hodin. O stavu zásilky je zákazník informován prostřednictvím e-mailu či SMS nebo může stav sledovat online v sekci „Moje Alza“.

Jakmile je zásilka připravena k odběru, obdrží zákazník SMS zprávu se dvěma unikátními kódy, kterými aktivuje otevření schránky se zbožím. Po čtyři následující dny zásilka čeká na vyzvednutí, přičemž 24 hodin před vypršením této lhůty obdrží zákazník upozornění o poslední možnosti k vyzvednutí zboží.

„Pro umístění AlzaBoxů jsme vybrali atraktivní lokality se snadnou dostupností, bezproblémovým parkováním a potenciální velkou návštěvností zákazníků. Jedná se o čerpací stanice OMV, nákupní centra a další frekventovaná místa. V tuto chvíli máme v provozu již 11 AlzaBoxů v Praze a okolí, další budou postupně přibývat. Pro lokalitu Prahy a okolí počítáme s 30 AlzaBoxy. V následující fázi budeme pokračovat v pokrytí dalších míst po celé České republice,“ dodal Moudřík, ředitel expanze Alza.cz.

Uložení zboží v AlzaBoxech je bezpečné – schránky jsou nepřetržitě střeženy alarmem a kamerovým systémem. Maximální velikost zboží, které je možné doručit prostřednictvím AlzaBoxu se zákazník dozví přímo během nákupu. U objemnějších produktů systém nedovolí možnost doručení do AlzaBoxu zvolit. V případě více drobných produktů systém automaticky rozdělí zboží do více schránek.

Kromě standardních způsobů převzetí zboží přímo na pobočce, prostřednictvím doručovacích služeb a pár týdnů staré služby Alza Epxres, tak Alza.cz v krátké době opět rozšiřuje služby zákazníkům v oblasti doručení zboží. K posledním novinkám patřily služby AlzaDrive, kdy je zákazníkovi předáno zboží přímo do auta a Alza Expres – rychlé odpolední a večerní doručování zboží pro Prahu a okolí.

Štítky: 

Podobné články

E-shopy a dopravci o Vánocích zrychlily – balíčky byly u zákazníků za dva dny

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rychlost a kvalita doručení objednávek je pro internetové obchody a jejich zákazníky jedním z klíčových bodů. Také Vánoce 2019 byly pro e-shopy a dopravce velkou výzvou. Jak ale ukazují data i ohlasy zákazníků, dodání vánočních dárků tentokrát proběhlo bez větších problémů a včas. Čtěte více

DPD v ČR a SR od Geis odkoupilo balíkové divize

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Balíkové společnosti Geis Parcel v Česku a na Slovensku převzala od 14. ledna 2020 společnost DPD. Firmy se na transakci dohodly začátkem listopadu uplynulého roku a akvizice již schválily antimonopolní úřady. DPD tak skokově posiluje své tržní postavení. Čtěte více

Trendy v logistice 2020

9. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Der Kurier)
Před námi je začátek nového desetiletí a s časem jde kupředu také logistika. Trendy stále naznačují poptávku po co nejrychlejších službách, digitalizaci, neustálý nárůst e-commerce, ale i tlak na zlepšování služeb v segmentu B2B. Čtěte více

Češi si pro zboží z e-shopu rádi dojdou, dopravu zdarma by chtěli při nákupu nad 1 000 korun

10. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Dodání zboží zákazníkovi. Základní, ale zároveň jeden z nejnáročnějších úkolů pro e-shopy dneška. Rychlost i kvalita doručení balíčku hrají významnou roli v budoucím návratu nakupujícího do internetového obchodu. Nejen těmto tématům se věnuje právě vydaná Studie dopravních služeb, kterou připravila Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Čtěte více