Novinky

Altron s novým logem, strategií i portfoliem

Společnost Altron mění svou firemní identitu a po sedmi letech představuje nové logo. Změna identity navazuje na 25 let působení společnosti na českém i mezinárodním trhu a souvisí s novou strategií i portfoliem.

František Doupal
Zdroj: Altron
  • 15. 6. 2016
  • 1 min
Altron s novým logem, strategií i portfoliem

Nová firemní identita a logo reflektují změny v portfoliu služeb, řešení a vývoji softwaru, které se více orientují na aktuální potřeby a požadavky zákazníků. Zároveň uchovávají odkaz na zkušenosti, úspěchy, profesionalitu a stabilitu společnosti nejen na českém trhu.

Přechod k nové firemní identitě a logu bude postupný a je plánován v průběhu celého roku. Již nyní se s novým pojetím lze setkat například na webových stránkách společnosti a v dalších komunikačních kanálech.

„Významné zjednodušení našeho loga podporuje aktuální trendy a inovační přístup, který je dnes pro firmy v našem oboru klíčem k úspěchu. Nová firemní identita plně reflektuje náš aktivní přístup k novým technologiím, například v oblasti řízení cloudu, internetu věcí nebo efektivních a sofistikovaných řešení pro datová centra,“ uvedl Milivoj Uzelac, zakladatel společnosti a předseda dozorčí rady společnosti Altron.

„Změna loga a komunikace směrem k trhu, zákazníkům, odborné veřejnosti a partnerům je vždy běh na dlouhou trať. Díky dlouhodobé spolupráci se studiem Najbrt, které je autorem předchozích i současné verze vizuálu společnosti, se podařilo vymyslet moderní a vyvážené pojetí, které pomůže Altronu v dalším rozvoji,“ dodal Jan Rezek, marketingový ředitel společnosti Altron.