Alarmy jsou díky amnestii žádanější

21. 2. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Kvůli prezidentské amnestii se na internetu zvýšil zájem o zabezpečovací zařízení, alarmy nebo bezpečnostní kování. Jejich vyhledávání vzrostlo v lednu oproti prosinci o 160 %. Vyplývá to z aktuálních dat, která má k dispozici obchodní web Aukro.cz a Heureka.cz.

„V lednu se na internetu zvýšil zájem o alarmy o 250 % oproti loňskému roku,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: „Od prosince se pak celkově zvýšila návštěvnost této kategorie a hledání alarmů o 160 %.“ Podle něj se lidé na internetu informují o možnostech, jak chránit své bezpečí a při té příležitosti mohou rovnou nákup uskutečnit.

Zájem o nákup alarmů, trezorů, bezpečnostních kování a dalších bezpečnostních prvků potvrzuje také obchodní portál Aukro.cz. „V lednu jsme zaznamenali zvýšení počtu vystavených položek, například v kategorii bezpečnostní zámky byl nárůst o 61 %. Vzrostla i nabídka alarmů a to o čtvrtinu,“ řekla Michaela Papežová z o Aukro.cz a dodala: “O třetinu se zvýšilo také vyhledávání slova bezpečnostní.”

Zvýšený zájem lidí o alarmy a bezpečnostní prvky se odráží také v prodejích tohoto zboží. „Nejvíce se nakupují bezpečnostní zámky a kování, jejich prodej vzrostl v lednu téměř o třetinu, o čtvrtinu více se v lednu prodávaly alarmy,“ doplnila Papežová.

Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více