Alarmy jsou díky amnestii žádanější

21. 2. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Kvůli prezidentské amnestii se na internetu zvýšil zájem o zabezpečovací zařízení, alarmy nebo bezpečnostní kování. Jejich vyhledávání vzrostlo v lednu oproti prosinci o 160 %. Vyplývá to z aktuálních dat, která má k dispozici obchodní web Aukro.cz a Heureka.cz.

„V lednu se na internetu zvýšil zájem o alarmy o 250 % oproti loňskému roku,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: „Od prosince se pak celkově zvýšila návštěvnost této kategorie a hledání alarmů o 160 %.“ Podle něj se lidé na internetu informují o možnostech, jak chránit své bezpečí a při té příležitosti mohou rovnou nákup uskutečnit.

Zájem o nákup alarmů, trezorů, bezpečnostních kování a dalších bezpečnostních prvků potvrzuje také obchodní portál Aukro.cz. „V lednu jsme zaznamenali zvýšení počtu vystavených položek, například v kategorii bezpečnostní zámky byl nárůst o 61 %. Vzrostla i nabídka alarmů a to o čtvrtinu,“ řekla Michaela Papežová z o Aukro.cz a dodala: “O třetinu se zvýšilo také vyhledávání slova bezpečnostní.”

Zvýšený zájem lidí o alarmy a bezpečnostní prvky se odráží také v prodejích tohoto zboží. „Nejvíce se nakupují bezpečnostní zámky a kování, jejich prodej vzrostl v lednu téměř o třetinu, o čtvrtinu více se v lednu prodávaly alarmy,“ doplnila Papežová.

Štítky: 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více