Alarmy jsou díky amnestii žádanější

21. 2. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Kvůli prezidentské amnestii se na internetu zvýšil zájem o zabezpečovací zařízení, alarmy nebo bezpečnostní kování. Jejich vyhledávání vzrostlo v lednu oproti prosinci o 160 %. Vyplývá to z aktuálních dat, která má k dispozici obchodní web Aukro.cz a Heureka.cz.

„V lednu se na internetu zvýšil zájem o alarmy o 250 % oproti loňskému roku,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: „Od prosince se pak celkově zvýšila návštěvnost této kategorie a hledání alarmů o 160 %.“ Podle něj se lidé na internetu informují o možnostech, jak chránit své bezpečí a při té příležitosti mohou rovnou nákup uskutečnit.

Zájem o nákup alarmů, trezorů, bezpečnostních kování a dalších bezpečnostních prvků potvrzuje také obchodní portál Aukro.cz. „V lednu jsme zaznamenali zvýšení počtu vystavených položek, například v kategorii bezpečnostní zámky byl nárůst o 61 %. Vzrostla i nabídka alarmů a to o čtvrtinu,“ řekla Michaela Papežová z o Aukro.cz a dodala: “O třetinu se zvýšilo také vyhledávání slova bezpečnostní.”

Zvýšený zájem lidí o alarmy a bezpečnostní prvky se odráží také v prodejích tohoto zboží. „Nejvíce se nakupují bezpečnostní zámky a kování, jejich prodej vzrostl v lednu téměř o třetinu, o čtvrtinu více se v lednu prodávaly alarmy,“ doplnila Papežová.

Štítky: 

Podobné články

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům. Čtěte více

Česká e-commerce se ve třetím čtvrtletí kvůli obavám z vysokých cen a nečekaných výdajů propadla o 11 %

11. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Lidé kvůli obavám z vysokých cen stále odkládají své nákupy, hledají výhodné nabídky i při nákupu levnějšího zboží a čekají na slevové akce. Opatrnost při nakupování potvrzuje i výsledek české e-commerce za uplynulý kvartál – podle Heureky se její obrat zhoršil o tři procentní body oproti předchozím třem měsícům a o 11 % oproti loňsku. Čtěte více