Acronis má nové služby

14. 5. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Acronis zavádí nové služby podpory a maintenance, aby zákazníkům zajistil konzistentní a vysokou úroveň služeb. Zároveň rozšiřuje svůj Acronis Licenční Program (ALP), věrnostní bodový systém, který odměňuje zákazníky tím, že jim snižuje náklady.

Nyní je k dispozici nová služba podpory a maintenance mající dvě úrovně Acronis Advantage Standard (AAS) a Acronis Advantage Premier (AAP). S více než tři a půl miliony zákazníků na celém světě je software společnosti Acronis pro obnovu po ztrátě dat snadno ovladatelný a cenově dostupný, takže je ideální pro administrátory v malých a středních firmách s malými zkušenostmi v IT. Nadto je tento software škálovatelný a bohatý na funkce a proto je čím dál více aplikován na podnikové úrovni. Služba podpory a maintenance odráží portfolio produktů společnosti Acronis a nabízejí služby na míru pro každého zákazníka (různé faktory zahrnují způsob komunikace a dobu, kdy je poskytována podpora).
Společnost Acronis také představuje Acronis Licenční Program (ALP), zákaznický věrnostní program, který pomáhá překonat úvěrovou krizi. V podstatě tento slevový program odměňuje ty zákazníky, kteří bez smluvního závazku investují do množství licencí, ujednání o podpoře a maintenance. Za každou zakoupenou licenci programu získá uživatel licence ALP body. Počet nasbíraných bodů určuje výši získané slevy. Tento program pomáhá zákazníkům provádět nákladově efektivní nákupy a zároveň chránit hodnotu jejich softwarových investic.
Více podrobností o úrovních podpory naleznete na odkazech:
Samoobslužná služba podpory Acronis
Acronis Advantage Standard
Acronis Advantage Premier (v češtině od 8:00 do 18:00) nebo v angličtině mimo pracovní dobu