Novinky

Aby se vám s námi ještě lépe prodávalo

Pavel Gregor

  • 20. 2. 2012
  • 3 min

Pokud vám dnes přijde Reseller Magazine OnLine (RMOL) poněkud jiný, odlišný od minulé návštěvy, pak máte pravdu. Provedli jsme změny, které by měly přispět nejen k pohodlnějšímu čtení, ale především tomu, abyste u nás našli to, co potřebujete ke svému obchodování a tudíž mohli ještě více vydělávat. Zapracovali jsme i některé návrhy, které dorazily přímo od vás.

Oproti tomu, když jsme před necelými dvěma roky spustili RMOL 2.0, jsme tentokrát neprovedli revoluční změny, ale spíše evoluční. Při rozpravách s vámi nad funkčností webu jsme se dozvěděli, že web vám vyhovoval a tak jsme provedli jen jeho vylepšení.

Na pohled největší změnou je nový box Hlavní zprávy. V něm vždy najdete ty nejdůležitější zprávy z prodejního kanálu od nás, ale i od výrobců a distributorů, na které bychom chtěli upozornit. Díky tomuto novému prvku se tak již nestane, že by zprávy během dne zapadly a byly k nalezení pouze v archívu. Na hlavní liště si také všimněte nového, přehlednějšího řazení první úrovně rubrik a přeskládali jsme i druhou úroveň.

Dále jsme odladili informační RSS kanály. Díky tomu tak nyní na této stránce najdete všechny na RMOL dostupné RSS - mimochodem, je jich 19 - určené pro odběr zpráv z webových stránek a obecněji syndikaci obsahu. Pro odebírání kanálů stačí mít RSS čtečku (přijímat je můžete v Outlooku, internetovém prohlížeči či v dalších programech) a pokud ve vámi sledovaném RSS kanálu vydáme článek, dozvíte se o tom v zápětí včetně krátké anotace o čem je. Jeho plné znění otevřete následně kliknutím na odkaz pro zobrazení článku. A pozor, našimi RSS můžete odebírat také informace o promoakcích a kalendářních akcích. Díky tomu již nezmeškáte žádnou zajímavou nabídku, a proto neváhejte a nastavte si RSS kanály podle svých potřeb ještě dnes.

Pokud rádi čtete naše glosy, a chyběl vám jejich archív, máte možnost ho zobrazit po kliknutí na nadpis aktuální glosy a tak si přečíst třeba i ty, které vám utekly. Změnili jsme i nadpisy u produktových zpráv. Po vzoru personálních zpráv – ty jsme změnili před nějakým časem, a u kterých najdete název firmy a jméno člověka – jsme nadpisy u produktových zpráv začali tvořit tak, že nejprve se dozvíte kdo produkt vyrobil a následuje jeho název a typ.

Ale to stále není vše. V nespolední řadě bychom chtěli upozornit na nové možnosti vyhledávání. Dosud jste mohli používat pouze fulltextové vyhledávání. Díky implementaci štítků přímo do spodní části článků si tak nově máte možnost nechat vypsat všechny zprávy obsahující daný štítek. Takže pokud vás zajímají produktové informace o noteboocích, kliknete na štítek notebooky a máte je jako na dlani. Štítky lze využít třeba i v případě, že chcete znát všechny novinky vybraného výrobce. Navíc je možné zvolit určité časové rozmezí, takže máte možnost zobrazit zprávy za období, které vás zajímá.

Protože spát na vavřínech se nemá a kdo chvilku stál, už stojí opodál, již nyní vám můžeme slíbit, že pracujeme na dalších vylepšeních. A opět budou stát za to. Proto zůstaňte naladěni na RMOL a děkujeme vám za vaši minulou, ale i budoucí přízeň.