O2 rozšiřuje služby svého SOC do segmentu středních a velkých firem
„Kybernetická bezpečnost je dnes klíčová pro všechny firmy bez ohledu na velikost. I menší podniky mohou totiž mít složitější infrastrukturu. Jsem si jistý, že vidět víc, znamená chránit víc. A bez informací nelze reagovat,“ uvedl Tomáš Linhart, obchodní ředitel O2. „Díky rozšíření našeho O2 Security Centra si nyní i střední a větší podniky mohou zajistit nástroje pro profesionální provoz a dohled a splnit požadavky NIS2 bez zbytečných investic a složitostí,“ dodal Linhart.
Jak nová služba funguje?
O2 Security Centrum nabízí vše potřebné na klíč – od sběru a archivace logů, přes jejich správu a vizualizaci, až po automatizovanou detekci bezpečnostních incidentů pomocí SIEM. Zákazníci tak výrazně šetří čas i náklady a mají jistotu správného nasazení profesionálních nástrojů pro správu a vyhodnocování logů. Novinka navíc firmám pomůže splnit nové požadavky evropské směrnice NIS2 na kybernetickou bezpečnost.
Tři úrovně služeb podle potřeb firmy
- Log Store: Sběr a archivace logů dle legislativy, základní reporting a upozornění na výpadky.
- Log Management: Navíc převod logů do jednotného formátu, pokročilé dashboardy a vizualizace umožňují hlubší analýzu logů.
- SIEM: Nejvyšší úroveň s automatizovanou detekcí anomálií, reportingem, case managementem a bezpečnostními pravidly na míru pro napojovanou ICT infrastrukturu.
Každá varianta je snadno škálovatelná a umožňuje firmám rychle reagovat na aktuální kybernetické hrozby, aniž by musely složitě budovat vlastní bezpečnostní infrastrukturu.
Profesionální podpora a rychlý start
O2 zajistí analýzu potřeb, onboarding, zaškolení i podporu v průběhu provozu. Tým zkušených specialistů nastaví službu podle prostředí firmy a zajistí, že bezpečnostní monitoring bude fungovat od prvního dne.