GeForce Now míří na Chromebooky

21. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
K zařízením s podporou herní streamovací služby GeForce Now se vedle PC, Maců, zařízení série Nvidia SHIELD a zařízení se systémem Android přidávají také Chromebooky. Podpora služby na ChromeOS je aktuálně dostupná v betaverzi.

Začít je pro uživatele jednoduché, stačí zamířit na stránky play.geforcenow.com a zaregistrovat svůj účet. Při zakládání nového účtu lze zvolit mezi plánem Founders nebo Free. K tomu je po omezenou dobu možné za 695 Kč upgradovat na šestiměsíční členství Founders kombinované se speciální Hyper Scape nabídkou zahrnující token předplatného Battle Pass první sezóny Hyper Scape a exkluzivní balíček obsahu do hry. Celková hodnota balíčku je přes 1 500 Kč.

Do služby se také chystá funkce Ansel k pořizování fotografií přímo ve hře. Doplní tak již podporované NVIDIA Highlights a Freestyle přidané začátkem tohoto roku.

Štítky: 

Podobné články

Architektura NVIDIA Blackwell míří do streamovací platformy GeForce NOW

20. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: NVIDIA)
Společnost NVIDIA oznámila, že architektura NVIDIA Blackwell přichází do GeForce NOW. Půjde o doposud největší aktualizaci této cloudové herní platformy. Uživatelé se tak mohou těšit na novinky včetně technologie NVIDIA DLSS 4 Multi-Frame Generation pro streamování v rozlišení až 5K při 120 fps. Rychle se zvyšuje také počet titulů, které lze tímto způsobem hrát. Čtěte více

Projektory Epson jsou nyní kompatibilní s Apple AirPlay 2 a Apple HomeKit

28. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Nejnovější řada projektorů Epson nyní plně podporuje funkce Apple AirPlay 2 a Apple HomeKit, přičemž tyto funkce jsou předinstalované a připravené k použití u vybraných modelů. Společnost tak reaguje na rostoucí poptávku po snadném streamování obsahu ve velkých formátech ve vzdělávacích institucích, firmách i domácnostech. Čtěte více

Využití dat pro hraní her roste. Za hodinu „cloud gamingu“ může uživatel spotřebovat až 22 GB dat

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Ačkoliv nejvíce dat stále spotřebovávají videa, hraní her se stává stále datově náročnější záležitostí. Na tok dat je již dnes často výrazně náročnější než streamování videí. S rozšířením „cloud gamingu“ může spotřeba dat narůst mnohonásobě. Čtěte více

LORGAR na konferenci „Ready to Play“ představil nová řešení pro hráče

8. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a LORGAR)
Značka LORGAR, za kterou stojí distribuční společnost ASBIS, rozšířila svou působnost na trzích v regionu EMEA. LORGAR se na trhu profiluje jako dodavatel funkčních řešení jak pro herní fanoušky, tak pro pokročilé hráče. Portfolio výrobce se dělí na tři hlavní oblasti (gaming, streaming a nově i sim racing), ve kterých se dále větví do různých cenových kategorií. Čtěte více