Kaspersky vyhrála MSP Innovation Awards Europe

21. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Společnost Kaspersky byla oceněna jako Best Managed Services Partner (MSP) Programme za rok 2020 v soutěži MSP Innovation Awards Europe. Ocenění pořadatelem Channel Partner Insight je pro Kaspersky obzvláště cenné z toho důvodu, že je pro ni MSP strategickou prioritou, do které významně investovala.

V případě společnosti Kaspersky vyzdvihli pořadatelé letošního ročníku především to, jak mohou partneři MSP využívat výhody programu. Jejich hodnocení se totiž zakládalo na celé řadě výpovědí partnerů, kteří s Kaspersky spolupracují v celé Evropě. U nich Kaspersky sklízí pochvalu za to, jak jim partnerský program pomáhá zvýšit jejich status důvěryhodného partnera v oblasti kybernetické bezpečnosti. Kaspersky byla zároveň finalistou i v dalších dvou kategoriích – Best MSP Support a Best Security Offering. Tyto ceny jsou navrženy tak, aby ocenily prodejce, distributory a MSP v celé Evropě, kteří patří mezi přední společnosti v oblasti spravovaných služeb.

European MSP Innovation Awards je nezávislá soutěž, která hodnotí především inovace a dosažené výsledky v rámci evropských prodejních kanálů během jednoho roku. Společnost Kaspersky podle poroty předložila velmi přesvědčivou prezentaci toho, jak vylepšuje a inovuje kyberbezpečnostní MSP přidáváním nových specializací v rámci programu United Partner Program.

V lednu minulého roku spustila společnost Kaspersky nový globální United Partner Program. Kromě nových benefitů a nástrojů pro partnery bylo jednou z hlavních novinek přidání specializací. Ty partnerům pomáhají odlišit se od konkurence, získat další benefity a požadovanou úroveň podpory prodejců v konkrétních oblastech podnikání.

United Partner Program byl na trhu velmi dobře přijat jak partnery, tak i analytickými agenturami. Celosvětová analytická agentura Canalys zařadila program United na první místo mezi všemi prodejci IT. Mimo jiné vyzdvihli význam specializací: „Největší meziroční nárůst ratingu je v akreditačních a specializačních programech (+9,9 %).“

Na začátku tohoto roku spustila společnost Kaspersky svůj vlastní License Management Portal (LPM) – nový samoobslužný non-stop portál pro MSP partnery a prodejce předplatných, kde mohou objednávat a spravovat předplatné licencí.

„Abychom vyšli vstříc potřebám MSP neustále rozšiřujeme portfolio produktů, které jsou k dispozici v rámci modelu MSP. Velkou pozornost věnujeme pomoci MSP partnerům s rozvojem jejich bezpečnostních postupů a rozšiřováním kyberbezpečnostních služeb. Pomáháme jim rovněž s doporučením nejvhodnějších řešení pro konkrétní typ společnosti a zároveň i s odbornými školeními,“ uvedl Chris Connell, Deputy Vice President of Global Sales a Director of European Operations v Kaspersky.

Podobné články

Výdaje na kybernetickou bezpečnost letos v Evropě vzrostou o 11,8%

9. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Společnost IDC předpokládá, že výdaje na bezpečnost v Evropě v roce 2025 meziročně vzrostou o 11,8 %. Geopolitický vývoj, zintenzivnění kybernetické kriminality a zpřísňující se regulační prostředí nutí evropské organizace přijímat stále sofistikovanější obranná opatření. Očekává se, že výdaje na bezpečnost zůstanou po celé období 2023-2028 vysoké a do roku 2028 dosáhnou téměř 97 miliard USD. Čtěte více

Celosvětové výdaje na kybernetickou bezpečnost letos vzrostou o 12,2 %

27. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
IDC očekává, že celosvětové výdaje na bezpečnost vzrostou v roce 2025 meziročně o 12,2 %. Rostoucí složitost a četnost kybernetických hrozeb - urychlená umělou inteligencí - nutí organizace přijímat pokročilejší obranná opatření. V důsledku toho se předpokládá, že výdaje na bezpečnost budou po období mezi lety 2023 až 2028 trvale růst až na 377 miliard dolarů. Čtěte více

Stabilní a odolný: Takový byl podle IDC vloni trh s bezpečnostními zařízeními

12. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle společnosti IDC byly celkové tržby na trhu s bezpečnostními zařízeními stabilní. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 trh vykázal 1,5% růst v tržbách a dosáhly 5,1 miliardy dolarů (meziroční nárůst 77 milionů dolarů). Z hlediska tržeb si vloni nejlépe vedl region EMEA s meziročním nárůstem o 12,4 %. Dodávky činily 1,2 milionu kusů (2,7% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023). Čtěte více

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více