Samsung prodlužuje záruční dobu, servisy fungují v upraveném režimu

15. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung nabízí svým zákazníkům kvůli omezením způsobeným koronavirem (COVID-19) automatické prodloužení záruky až o čtyři měsíce. Servisní střediska Samsungu nadále fungují v upraveném režimu.

Značkové prodejny Samsung jsou uzavřeny,  na oficiálním e-shopu Samsung.cz mohou však zákazníci nakupovat bez omezení a s dopravou zdarma.

Koncovým zákazníkům (nikoli zákazníkům, co produkt pořídili jako součást svého podnikání, živnosti nebo profese), kteří nemohou uplatnit reklamaci svého zařízení Samsung v záruční době kvůli omezením způsobeným koronavirem COVID-19, a kterým vyprší záruka na zařízení v období od 15. března do 15. června, nabízí Samsung automatické prodloužení záruky do 15. července. Nabídka platí na všechny produkty Samsung zakoupené v České republice.

„V této náročné době jsme přesvědčeni, že je důležité držet spolu, i když musíme zůstat odděleni. Prodloužením záruční doby až o 4 měsíce chceme chránit zdraví našich zákazníků i našich  servisních techniků a umožnit jim v klidu vyřídit případnou reklamaci,“ řekl Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung, a dodal: „V souladu s nařízením vlády jsme museli uzavřít značkové prodejny, servisy ale stále fungují – byť pochopitelně v upraveném režimu. Prosíme však naše zákazníky, aby před návštěvou servisního střediska nejdříve kontaktovali naši bezplatnou zákaznickou linku.“

Oficiální e-shop Samsung.cz funguje bez omezení, není jen dostupná platba na dobírku a zásilky se posílají pouze na území České republiky, a to zdarma na všechno zboží a všechny druhy dopravy.

Postup při reklamaci zařízení

Spotřebitel může reklamaci řešit s prodejcem, nebo se obrátit přímo na autorizovaná servisní střediska Samsung. Pokud zvolí řešení přes servisní středisko, doporučujeme následující postup:

  1. V první řadě může spotřebitel telefonicky kontaktovat zákaznickou linku, která je nadále dostupná nonstop. Na české bezplatné číslo (+420) 800 726 786 může zatelefonovat nebo poslat zprávu přes WhatsApp. Na lince se mu vyškolení operátoři pokusí pomoci a poradit na dálku.
  2. V případě, že je to nutné, lze porouchaný přístroj fyzicky opravit. V takovém případě může zákazník buď zaslat své zařízení poštou či některou jinou zásilkovou službou, což se v dnešní době doporučuje.
  3. Spotřebitel může též osobně navštívit vybraná servisní střediska Samsung, jež zůstala otevřená a jsou dostupná na stránce zákáznické podpory.

Předtím než zakázník osobně navštíví servisní středisko, by měl nejdříve zavolat na výše uvedenou bezplatnou infolinku, kde mu operátoři sdělí aktuální informace o otevírací době a bezpečnostních opatřeních.

Profilová karta firmy

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Pro nejnovější informace navštivte Samsung Newsroom na adrese: http://news.samsung.com..

Zobrazit detail firmy

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více