Sharp a novinky pro rok 2018

1. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Sharp)
Koncoví zákazníci se mohou těšit na nové modely z oblasti tiskových zařízení a audiovizuální techniky pro zasedací místnosti i digital signage, obchodní partneři pak mohou již brzy očekávat nový partnerský program.
Tomáš Hudec, generální ředitel společnosti Sharp

Plány do budoucna

Sharp sám o sobě hovoří jako o průkopníkovi v řadě technologií a v tomto trendu chce samozřejmě pokračovat. Vizí společnosti do budoucna je spojit technologie okolo rozlišení 8K a tzv. AIoT (kombinace prvků internetu věcí a umělé inteligence) do komplexního ekosystému. S novinkami a svými plány Sharp své partnery seznámil i na celoevropské konferenci Sharp Inspire Expo, na které se sešlo přes 600 dealerů.

Společnost Sharp mimo jiné také změnila logo, respektive jej doplnila o slogan „Be original“, který by měl vyzdvihovat originalitu a jedinečnost značky a technologií, jejichž cílem je zjednodušovat životy všech lidí.

Novinky v partnerském prodeji

Sharp od 1. dubna 2018 ve snaze o zvýšení podílu prodeje prostřednictvím partnerského kanálu spustí nový dealerský program, který participujícím obchodníkům přinese řadu novinek a benefitů (namátkou se hovořilo o lepších cenových podmínkách, školeních, apod.). Na bližší informace se můžete těšit již brzy.

Tisková řešení

Společnost Sharp v nedávné době ohlásila tři nové řady monochromatických tiskáren. První dvě řady, B-Griffin (základní modely MX-M3050/M3550/M4050/M5050/M6050) a B-Phoenix (pokročilé modely MX-M3070/M3570/M4070/M5070/M6070), zahrnují deset příbuzných modelů vycházejících z barevných tiskáren a multifunkcí výrobce (využívajících tedy například totožné tiskové prostředí, webové rozhraní i tiskový ovladač). Modely řady B-Phonenix se liší například podporou technologie OSA, vestavěným OCR nebo bezdrátovými technologiemi. K základním modelům řady B-Griffin je nutné tyto prvky v případě potřeby dokoupit.

Další novinkou je řada kompaktních monochromatických zařízení B355W a B455W, která zahrnuje přístroje formátu A4, jejichž výrobou se Sharp až doposud nezabýval. Oba modely disponují pokročilou výbavou, liší se pouze v rychlosti tisku a rychlosti skenování. Za zmínku stojí skutečnost, že jde o první modely navržené ve spolupráci se společností Foxconn.

Zabezpečení tiskáren

Nejen s blížícím se datem účinnosti GDPR se stále častěji diskutuje i o zabezpečení tiskáren, multifunkcí a samotného tisku. Společnost Sharp u svých tiskových zařízení poskytuje tři základní vrstvy zabezpečení – konkrétně jde o zabezpečení tiskových výstupů, zabezpečení samotné tiskárny a zabezpečení síťové komunikace. Zabezpečení lze volitelně vylepšit například i zakoupením služby MFP Data Security Kit a vybrané modely nově splňují i tzv. certifikaci Common Criteria Validated.

Alexandr Stočes, produktový manažer ve společnosti Sharp

Aktuální novinkou je spolupráce se společností PaperCut International, jež mimo jiné umožňuje do zařízení doplnit tzv. funkci „Forget Me“, která přijde vhod při úpravách firemních procesů do souladu s požadavky GDPR.

Profesionální displeje a digital signage

První vertikálou, na kterou profesionální displeje Sharp míří, jsou zasedací místnosti. Sharp je na poli interaktivních panelů pro korporátní zákazníky světovou jedničkou a dlouhodobým inovátorem a pro letošní rok připravil například novou vlajkovou loď Big Pad PN-70TH5 s rozlišením 4K, 30-ti dotykovou kapacitní vrstvou a technologií Direct Bonding. Zařízení se hodí pro zobrazení velkého množství informací, technické nákresy, mapy nebo tabulky. Obsluhu zařízení usnadňuje například i možnost bezdrátového sdílení obsahu z dalších zařízení nebo modifikované pero s 2mm hrotem pro přesnou práci doplněné funkcí Palm Cancellation (opřená dlaň při psaní na obrazovce nezanechává stopy).

Druhou vertikálou, na kterou Sharp svými profesionálními displeji cílí, je digitální reklama. Na letošním veletrhu ISE zažily premiéru modelové řady Sharp PN-M a Sharp PN-B. Obě produktové série jsou dostupné ve velikostech od 40 do 80 palců, mají vestavěný multimediální přehrávač pro digital signage a jsou kompatibilní s téměř všemi významnými platformami pro digital signage (včetně platforem lokálních vývojářů). Pro jednoduché instalace lze použít i bezplatný software Sharp e-Signage. Novinky umožňují flexibilní instalaci včetně umístění na stropě nebo na podlaze a jejich funkce lze rozšířit pomocí karet standardu MiniOPS.

Podobné články

Prodej tiskáren a multifunkcí ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostl o 3,1 %

2. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s periferními tiskovými zařízeními podle IDC ve čtvrtém kvartálu roku 2024 zaznamenal meziroční růst o 3,1 %. Pro dalo se téměř 22 milionů zařízení. Podle IDC tak jde o druhé čtvrtletí růstu v řadě. Čtěte více
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK

Marcel Divín (Epson): Náš tým je připravený vyřešit možné i nemožné

16. 4. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson dařilo v končícím obchodním roce, který sám označil jako jeden z těch nejnáročnějších. Uvedl také, kde jsou příležitosti pro resellery a proč spolupracovat se společností Epson. Čtěte více

Klára Janečková (OKI): Osobní přístup je stále důležitý

12. 12. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková je v české pobočce OKI Europe obchodní manažerkou zaměřenou na sektor open channel, tedy převážně na resellery bez smluvního vztahu s OKI. Zároveň pomáhá rozvíjet tento sektor i v dalších evropských zemích. V letošním roce se stala součástí obchodního týmu OKI, který vede Jan Denkstein a o resellery v něm pečují obchodníci Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Čtěte více

Celosvětové dodávky tiskáren a multifunkcí vzrostly o 3,8 %

3. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej tiskáren a multifunkcí se ve třetím čtvrtletí 2024 podle průzkumu společnosti IDC vzpamatoval a dosáhl meziročního růstu o 3,8 % na přibližně 20,3 milionu dodaných kusů. Po pěti po sobě jdoucích kvartálech jde o první známky pozitivních změn. Vzrostla i hodnota dodávek, a to o 1,1 % na 9,4 miliardy USD. Čtěte více