Řešení OneConnect od GFI posílí zabezpečení e-mailové komunikace

22. 11. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI)
Společnost GFI představila betaverzi své cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity podnikové elektronické pošty OneConnect Beta. Řešení umožní chránit podnikovou infrastrukturu před spamy, viry, malwarovými hrozbami a výpadky e-mailového provozu.

Řešení odfiltruje spam a eliminuje virové hrozby přicházející prostřednictvím e-mailové komunikace s využitím dvou antivirových jader a pokročilých mechanismů pro detekci spamu. V případě výpadku on-premise řešení Exchange Server pak dokáže GFI OneConnect převzít funkci doručování a odesílání e-mailů do doby odstranění závady, aniž by došlo ke ztrátě důležitých e-mailů či jakémukoliv přerušení provozu.

„Zajištění bezpečného a nepřerušovaného e-mailového provozu patří mezi nejvyšší priority podnikových IT oddělení,“ řekl Joe Kern, ředitel produktové integrace v GFI Software. „Abychom toho dosáhli, využili jsme svého know-how a zkušeností získaných jak v oblasti vývoje on-premise, tak cloudových produktů, a vytvořili jsme hybridní řešení, které umožňuje zajistit vysokou dostupnost e-mailových služeb.“

GFI OneConnect Beta je dostupná již nyní, finální verze přijde na trh počátkem roku 2017 včetně produktových detailů a ceníku. Do budoucna je v plánu rozšíření platformy GFI OneConnect o další služby včetně například archivace podnikové elektronické pošty.

Plně funkční 30 denní trial verzi GFI One Connect Beta lze vyzkoušet zde.

Podobné články

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více

Čtyři tipy pro úspěšný e-mailing v roce 2023

9. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Časy, kdy mailingy poháněla koronavirová pandemie skončily. Smysl bude e-mailing dávat jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní databáze jsou zásadní. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023. Čtěte více

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa. Čtěte více

Mailkit: Dvě třetiny příjemců otevírají e-maily na osobních počítačích, třetina na mobilech

14. 7. 2021. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit připravila infografiku věnující se trendům v e-mail marketingu za několik posledních let. Z dat například vyplývá, že více než čtvrtina e-mailů je otevřena do dvou hodin od doručení. Přes tři čtvrtiny zpráv je poté zobrazeno do 24 hodin od doručení. Čtěte více