Panasonic představil nový druh zařízení k osvětlování a projekci

27. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Společnost Panasonic uvedla na trh hybridní osvětlovací řešení Space Player, které v sobě kombinuje funkce osvětlování a promítání videa. Lze je použít v maloobchodu, v muzeích i v restauracích.

Panasonic Space Player má tvar reflektoru a nabízí funkce osvětlování i laserové projekce v jednom zařízení. Pomocí jednoho kabelu jej lze připevnit do standardizovaných lišt pro osvětlení, což usnadňuje instalaci i přesun na jiné místo.

Zařízení Space Player promítá všemi směry pod svou horizontální osou a pro přehrávání obsahu využívá slot na SD karty nebo připojených počítačů a tabletů. Dáky použití laserového světelného zdroje nabízí až 20 000 hodin provozu bez nutnosti údržby, jelikož neobsahuje žádné větráky k chlazení ani filtry.

Zařízení je schopno kombinovat osvětlení, promítání a animaci, čímž dodá jakémukoliv prostoru novou atmosféru. Předpokládá se, že o řešení bude zájem v maloobchodu například pro nasvětlení zboží a současné promítání doprovodného textu, který se k výrobku vztahuje, nebo animovaného grafického pozadí pro větší zaujetí zákazníka.

Společnost Panasonic chce vytvořit nový trh ‚projekčních reflektorů‘, který bude pro osvětlení využívat video,“ řekla Katarzyna Kassner, marketingová manažerka divize Projector Products v ČR. „Chceme, aby zařízení Space Player ozvláštnilo zajímavé výstavy v muzeích tím, že použije filmové snímky místo statických obrázků. Nebo se může používat v restauracích, kde bude vytvářet působivou atmosféru promítáním menu na stěnu nebo na stůl.

Zařízení Space Player lze integrovat do existující osvětlovací infrastruktury. Space Player bude dostupný v černé (PT-JW130GBE) a bílé (PT-JW130GWE) barvě za doporučenou maloobchodní cenu 2 400 euro (přibližně 65 tisíc korun).

Štítky: 
Projektory, Panasonic

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

Známe vítěze 43. ročníku EISA Awards. Uspěl i český produkt

21. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: EISA)
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2025–2026, jste na správném místě. Čtěte více

Epson se zapojil do přípravy řešení pro výuku v interaktivním prostředí

23. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Společnost Epson se spojila s organizacemi Knowla a Future Classroom Lab na přípravě a představení řešení pro výuku v interaktivním výukovém prostředí. Ukázkové prostředí třídy umožňuje učitelům využívat řešení EdTech a zažít s žáky a studenty jejich přidanou hodnotu. Čtěte více