ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

23. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery.

Jaké nejdůležitější trendy aktuálně vnímáte ve spotřebitelském segmentu?

Aktuálně v něm vnímáme několik klíčových trendů. Jedním z nich je autonomní fungování zařízení bez nutnosti připojení k dalšímu zdrojovému zařízení. Dalším důležitým trendem je integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity, která umožňuje snadnější a flexibilnější použití. Rovněž se čím dál více klade důraz na mobilitu zařízení, což zahrnuje nejen jejich použití v domácnosti, ale také mimo ni. V neposlední řadě je to jednoduchost instalace, kterou zajišťují funkce jako automatická korekce lichoběžníkového zkreslení a automatické zaostření.

Jaké nejdůležitější trendy aktuálně vnímáte ve firemním/profi segmentu?

Ve firemním a profesionálním segmentu pozorujeme částečný odklon od tradičních projektorů směrem k interaktivním panelům. Tyto panely nabízejí vyšší interaktivitu a možnosti spolupráce, což je pro moderní pracovní prostředí stále důležitější.

Můžete nám představit nejzajímavější produktové novinky vaší značky?

Rád bych vyzdvihl několik našich nejzajímavějších novinek. Ve spotřebitelském segmentu je to model M10, který využívá RGB laserový zdroj světla a pokrývá široký barevný gamut BT.2020. Dále nabízíme herně laděné modely designované pro Xbox, jako jsou X1-4K, X2-4K, či model LX700-4K s laserovým zdrojem světla.

Tyto produkty jsou navrženy tak, aby poskytovaly vynikající obrazový zážitek a uspokojily náročné požadavky moderních hráčů.

Čím jsou produkty vaší značky unikátní? Proč by se reselleři měli zaměřit právě na jejich prodej?

Naše produkty jsou unikátní díky našemu dlouholetému zaměření na inovace. Například jsme jednou z prvních značek, která využívá LED jako zdroj světla v projektorech, a nabízíme kompaktní přenosné projektory s integrovanou baterií, jako je model M1. Kromě toho máme obsáhlé portfolio produktů, které pokrývá různé potřeby zákazníků. Dalším významným benefitem je náš prozákaznický servis, který umožňuje řešení reklamací přímo s uživatelem, takže se reselleři nemusejí účastnit reklamačního procesu, což jim šetří čas a usnadňuje práci.

Štítky: 

Podobné články

Martin Moravec, One Lenovo channel sales leader ve společnosti Lenovo

Lenovo AI: Komplexní strategie a dlouhodobý závazek

6. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Lenovo dnes využívá umělou inteligenci napříč celým svým portfoliem. Integruje ji jak do koncových zařízení, jako jsou počítače nebo chytré telefony, tak i do široké škály infrastrukturních produktů. O současnosti a budoucnosti AI v pojetí společnosti Lenovo jsme mluvili s Martinem Moravcem, který v této společnosti působí jako One Lenovo channel sales leader. Čtěte více

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

16. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více

Martin Lanc (ASBIS CZ): Chceme zlepšit pozici ASBISu na tuzemském trhu

3. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Od června 2024 má společnost ASBIS CZ, nového generálního manažera Martina Lance, který má bohaté zkušenosti ve vedoucích IT manažerských pozicích pro český trh, ale i střední a východní Evropu. My jsme se zeptali, co si do ASBISu přináší a jaká je jeho vize pro společnost. Čtěte více

ViewSonic: Komplexnost, jednoduchost a kompatibilita

25. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Matúš Výbošťok, territory sales manager ve společnosti ViewSonic, nám představil novinky z IFP (interactive flat panel) portfolia výrobce a prozradil, jaké výhody přináší spolupráce tuzemským resellerům. Čtěte více