Alza.cz s vlastní sítí doručovacích boxů

29. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
AlzaBoxy jsou schránky pro flexibilní vyzvednutí zakoupeného zboží v Alza.cz. Společnost tak vyšla vstříc všem, kteří nemohou přijít na pobočku osobně, nevědí, zda budou v konkrétním čase doručení doma nebo se jen nechtějí časově vázat.

Cena za doručení zboží prostřednictvím AlzaBoxu je 49 Kč včetně DPH. Alza.cz garantuje doručení zásilky do AlzaBoxu v den objednání zboží, pokud je objednávka uskutečněna do 12 hodin. O stavu zásilky je zákazník informován prostřednictvím e-mailu či SMS nebo může stav sledovat online v sekci „Moje Alza“.

Jakmile je zásilka připravena k odběru, obdrží zákazník SMS zprávu se dvěma unikátními kódy, kterými aktivuje otevření schránky se zbožím. Po čtyři následující dny zásilka čeká na vyzvednutí, přičemž 24 hodin před vypršením této lhůty obdrží zákazník upozornění o poslední možnosti k vyzvednutí zboží.

„Pro umístění AlzaBoxů jsme vybrali atraktivní lokality se snadnou dostupností, bezproblémovým parkováním a potenciální velkou návštěvností zákazníků. Jedná se o čerpací stanice OMV, nákupní centra a další frekventovaná místa. V tuto chvíli máme v provozu již 11 AlzaBoxů v Praze a okolí, další budou postupně přibývat. Pro lokalitu Prahy a okolí počítáme s 30 AlzaBoxy. V následující fázi budeme pokračovat v pokrytí dalších míst po celé České republice,“ dodal Moudřík, ředitel expanze Alza.cz.

Uložení zboží v AlzaBoxech je bezpečné – schránky jsou nepřetržitě střeženy alarmem a kamerovým systémem. Maximální velikost zboží, které je možné doručit prostřednictvím AlzaBoxu se zákazník dozví přímo během nákupu. U objemnějších produktů systém nedovolí možnost doručení do AlzaBoxu zvolit. V případě více drobných produktů systém automaticky rozdělí zboží do více schránek.

Kromě standardních způsobů převzetí zboží přímo na pobočce, prostřednictvím doručovacích služeb a pár týdnů staré služby Alza Epxres, tak Alza.cz v krátké době opět rozšiřuje služby zákazníkům v oblasti doručení zboží. K posledním novinkám patřily služby AlzaDrive, kdy je zákazníkovi předáno zboží přímo do auta a Alza Expres – rychlé odpolední a večerní doručování zboží pro Prahu a okolí.

Štítky: 

Podobné články

Logistika ve stínu ekonomického poklesu a vyhlídky pro rok 2024

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geis)
V uplynulém roce se firmy potýkaly s obtížnou ekonomickou situací a svůj nemalý podíl na tom měly nepříznivé globální události. Velká část firem sledovala propad v objednávkách a růst nákladů, což je vedlo k aktivnímu hledání úspor. Jak se to promítlo do logistiky, která je přímo spjata s nejrůznějšími odvětvími? A co lze v tomto oboru očekávat letos? Čtěte více

DPD u Pardubic otevřelo své největší depo v Česku. Odbaví 5 000 balíků za hodinu

29. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD otevřela v Dolních Ředicích nedaleko Pardubic své rozlohou doposud největší depo v Česku. Nové depo, které se nachází na strategickém místě u dálnice D35, má zastavěnou plochu větší než 5 100 m2 a je schopno odbavit 5 000 balíků za hodinu. Čtěte více

E-shopy čeká logistická špička, třetina vidí řešení ve fulfillmentu

30. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skladon)
Nadcházející měsíce budou pro obchodníky nejnáročnějším obdobím roku, intenzivní přípravy a zásobování tak vrcholí již nyní. Snaha udržet vysokou kvalitu logistiky navzdory výraznému nárůstu objednávek a možnost zbavit se starostí s plánováním skladových i personálních kapacit jsou jedním z důvodů, proč stále více obchodníků využívá tzv. fulfillment. Čtěte více

Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online

27. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Více než polovina Čechů letos všechny nebo většinu vánočních dárků pořídí výhradně na e-shopech (53 %). S jejich nákupem přitom začínají teprve v listopadu (38 %) a více než třetina lidí nechává pořizování dárků dokonce až po slevové akci Black Friday či jen pár dnů před Vánoci. Za dárky Češi plánují utratit do pěti tisíc korun (52 %). Čtěte více