PayPal s novým logem a identitou

6. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PayPal)
Společnost PayPal oznámila zásadní změny v identitě své značky, včetně uvedení nového loga. Vzhled odráží jednoduchost, pohodlí a zabezpečení, které společnost PayPal nabízí. Svou identitu aktualizuje společnost PayPal poprvé od roku 2007.

„Nová identita naší značky je mnohem víc než jen aktualizované logo,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal. „Spojili jsme tuto změnu s naší první celosvětovou kampaní pro propagaci značky. Spotřebitelům, vývojářům a obchodníkům po celém světě ukazujeme, že společnost PayPal může přetvořit budoucnost peněz díky tomu, že staví lidi na první místo. Protože světem nehýbou peníze, ale lidé.“

Nová identita značky přináší osvěžení pomocí zjednodušené formy a živějších barev a staví přitom na všeobecné znalosti stávajícího loga a charakteristickém dvojitém P, které je zkratkou pro PayPal. Nové vyjádření značky lépe odráží rostoucí potřeby mobilních, fyzických a online firem, které využívají společnost PayPal a její postavení inovátora. Vzhled a dojem jsou navrženy pro svět, který ze současnosti založené na stolních a mobilních zařízeních přechází do budoucnosti, v níž budou moci platby realizovat prakticky jakákoli zařízení.

Nová zařízení, od inteligentních hodinek až po připojené brýle, jednoho dne umožní uživatelům převádět peníze jedním klepnutím na zápěstí nebo doslova mrknutím oka. Tato změna designu přináší ucelený vzhled a prezentaci napříč celou značkou a posiluje důvěru, kterou již dnes zákazníci mají ve značku PayPal. Díky její jednoduchosti a flexibilitě je také možné ji používat kdekoli, od smartphonů až po 72palcové televizory.

Změnu doprovází také první celosvětová kampaň značky v její historii. Kampaň s názvem Powering The People Economy (Podpora ekonomiky lidí) má vrátit lidem kontrolu nad jejich penězi.

Podobné články

Schneider Electric reaguje otevírá novou chytrou továrnu v Maďarsku

13. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Schneider Electric)
Společnost Schneider Electric v reakci na zvýšení poptávky po zakázkové výrobě otevřela v Maďarsku novou chytrou továrnu, jejíž výstavbu zahájila vloni v březnu. Výrobní závod, situovaný v obci Dunavecse, se zaměří na výrobu ekologických rozvaděčů vysokého napětí a zaměstná přibližně 500 lidí. Až 90 % zde vyrobených zakázkových produktů bude exportováno do Evropy. Čtěte více

Cisco vyčlenilo miliardu dolarů na investice do AI

12. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Společnosti Cisco spustila fond v hodnotě jedné miliardy dolarů, který bude investovat do startupů v oblasti umělé inteligence. Vytvoření fondu je odrazem strategie Cisco rozvíjet generativní AI a strojové učení a integrovat AI do celého produktového portfolia. Čtěte více

SAP představuje AI novinky napříč svým portfoliem a přijal zásady UNESCO

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP ČR)
Softwarová společnost SAP představila řadu novinek s generativní umělou inteligencí napříč svým produktovým portfoliem. Na své výroční konferenci SAP Sapphire oznámila i rozšíření strategických partnerství, ke kterým patří propojení AI asistenta SAP Joule s Copilotem od Microsoftu nebo využití čipů Amazonu. Největší softwarová firma v Evropě také přijala zásady UNESCO k etickému využívání AI. Čtěte více

IBM a Salesforce rozšiřují partnerství na podporu otevřených a důvěryhodných AI ekosystémů

6. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Rozšířené strategické partnerství propojí možnosti platformy IBM watsonx AI and Data Platform s platformou Salesforce Einstein 1 a zajistí tak větší výběr a flexibilitu při nasazování AI a správě dat. Týmům to umožní přijímat rozhodnutí založená na datech a další opatření přímo v průběhu jejich práce. Čtěte více