Povědomí o Lenovu se za poslední rok téměř zdvojnásobilo

14. 3. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Podle průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost společnosti Lenovo 65 %, podpořená znalost pak dokonce necelých 90 %, a stále roste. V průběhu posledních tří let vzrostlo povědomí o značce téměř čtyřikrát.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů dokonce 97 %,“ řekla Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Zjištěná znalost značky odpovídá marketingové komunikaci, kterou jsme vedli v posledních letech, a při které jsme se cíleně orientovali na mladší věkovou skupinu,“ dodala.

Nový notebook? Lenovo

V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 24 % respondentů. Nadále přitom platí, že muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.

Respondenti plánující nákup nového notebooku označili Lenovo jako první značku, o které nejčastěji uvažují. Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích o dvě příčky a je nyní nejvyhledávanější značkou. Největšími příznivci značky Lenovo jsou muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.

„S cílem vyjít vstříc požadavkům spotřebitelů neustále inovujeme a rozšiřujeme naše produktové portfolio. Po velmi pozitivním ohlasu, kterého se v minulosti dostalo konvertibilním zařízením IdeaPad Yoga nebo ThinkPad Helix, uvádíme na trh nové verze, jako Lenovo Yoga 2, Lenovo Flex nebo Miix. Vidíme rovněž posun spotřebitelských preferencí směrem k tabletům a přenosným zařízením, kde zákazníky oslovila především horká novinka Yoga Tablet, kterou jsme představili na podzim,“ doplnila Lucie Orlovská.

Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více