GFI Max ServiceDesk – řešení helpdeskových a zákaznických služeb

18. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: GFI)
Nová služba umožňuje MSP poskytovatelům řízených služeb lépe organizovat komunikaci se zákazníky, zkrátit reakční dobu a účinně řídit zákaznické požadavky.

Nástroj je integrován do platformy GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI Max ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu.

Integrovaný nástroj doplňuje platformu GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe řídit své služby zákazníkům a zvyšovat jejich hodnotu. Mnoho poskytovatelů dnes využívá nejrůznější, málo efektivní metody k řízení zákaznických služeb, které zahrnují excelové tabulky, e-mailovou komunikaci či ve vlastní režii vyvinuté nástroje. Tyto nástroje jsou často nespolehlivé a mohou vést k opomenutí zákaznických problémů či nárůstu doby reakce na požadavky. Navíc takovéto nástroje neumožňují reportování nebo řízení servisních úrovní z důvodu nedostatečné integrace s poskytovanými službami.

„Naším cílem je jako vždy poskytnout poskytovatelům řízených služeb nástroje potřebné k obsluze jejich zákazníků a k vytvoření a udržení dlouhodobých a zdravých vztahů. Vysoká úroveň zákaznických služeb a spokojenosti jsou pro MSP poskytovatele nejspolehlivější konkurenční výhodou a s využitím správných nástrojů je možné zákazníky podporovat velmi efektivně. Nově uvedená služba reaguje na jednu z hlavních výzev, kterým čelí MSP poskytovatelé. Pokud svou práci dělají dobře, jejich zákaznici o nich prakticky neví, protože vše běží hladce. GFI Max ServiceDesk jim dovoluje nabídnout další hodnotu s využitím předpřipravených reportů, které nejenže ukazují dobu strávenou technickými pracovníky na řešení a proaktivní prevenci problémů, ale také jak tyto služby odpovídají SLA každého zákazníka. Efektivní řízení dodávaných služeb je důležité rovněž pro maximalizaci interní efektivity podnikání v oblasti MSP,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko.

Štítky: 

Podobné články

Více než polovinu firem trápí zdlouhavá oprava softwarových zranitelností

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Příliš dlouhá prodleva mezi zjištěním a nápravou zranitelností – to je nejvýraznější problém, s nímž se potýkají české a slovenské podniky v oblasti správy softwaru. Téměř dvě třetiny jeho respondentů (62 %) podle průzkumu společnosti GFI Software registrují nejvíce hrozeb z neošetřených aplikací a webových prohlížečů. Čtěte více

Zoner Photo Studio mění jméno. Nově se představuje jako Zoner Studio

6. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoner Software)
Oblíbený český software pro úpravu fotografií přichází s velkou změnou. Po více než 20 letech se mění název Zoner Photo Studio na Zoner Studio. Tato změna symbolizuje vývoj, kterým si program v posledních letech prošel. Čtěte více

AI mění úpravu fotek: Zoner Photo Studio X zjednodušuje maskování i práci se světlem

15. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoner Software)
Český fotosoftware Zoner Photo Studio X přináší ve své jarní aktualizaci vylepšení, která urychlují a zpřesňují editaci fotografií. Klíčovou novinkou je vylepšená práce s maskami, kde umělá inteligence automaticky rozpoznává hlavní části snímku a umožní jejich okamžitou úpravu. ZPS X tak stále víc dokazuje, že i v českých softwarových dílnách vznikají špičkové světové nástroje za velmi dobrou cenu. Čtěte více

Počet zranitelností v roce 2024 skokově vzrostl

18. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software uvedla, že podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných zranitelností CVE bylo v loňském roce zjištěno rekordních 40 297 zranitelností, tedy o 39 % více než v roce 2023. K výrobcům s největším počtem zranitelností se vloni zařadili Microsoft, Google, Adobe a Apple, nejohroženějším softwarem zůstávají operační systémy včetně Linuxu. Čtěte více