Restrukturalizace Komixu dokončena

4. 11. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Komix)
V minulém roce začala změna společnosti Komix. Upravena byla obchodní strategie, struktura produktového portfolia a podnikatelský cíl byl vyjádřen sloganem „Dáváme technologiím smysl“. Závěrečnou etapu přeměny identity představuje změna firemního designu, zejména loga.

Ke změně identity se společnost Komix rozhodla po 20 letech své působnosti a chce jí vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti v oblasti informačních technologií. „Softwarové aplikace stále více určují podobu světa, ve kterém žijeme, a utvářejí novou podobu oborů jako je doprava, zdravotnictví, energetika, veřejná správa. A to nemluvím třeba o telekomunikacích, finančním sektoru či zábavním průmyslu, ty totiž razantní proměnou prošly už dávno. Cílem společnosti Komix je poskytovat taková řešení a služby, které lidem umožní držet krok s rychle se měnícím světem, usnadní jim život, zefektivní jejich práci a společnostem poskytnou dlouhodobou konkurenční výhodu,“ řekl Tomáš Rutrle, ředitel společnosti Komix.

Nová image společnosti Komix je založena na využití prvků infografiky. „Současným světem hýbe nepředstavitelné množství nejrůznějších informací. Každým dnem se jejich počet zvyšuje – přibývají nové, stávající se mění, aktualizují. Infografika patří k moderním nástrojům komunikace a umožňuje rychle a snadno vstřebat velké množství informací,“ popisuje nový koncept grafické komunikace Rutrle.

Přeměna image společnosti prochází napříč všemi prvky vizuální komunikace - od nového loga, přes změnu podoby produktových letáků, tiskových materiálů, prezentací, vizitek, inzerce až po nový vzhled firemní webové prezentace. Webové stránky mají nyní nový atraktivní vzhled a jsou koncipovány tak, aby byly co nejpřehlednější a umožňovaly jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům rychlou orientaci v nabídce řešení a služeb společnosti.

Štítky: 

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více