Kerio Operator Box vstoupil na slovenský trh

15. 2. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio Operator je nyní dostupný ve své hardwarové verzi i na Slovensku. Hardwarové zařízení může být nasazeno a nakonfigurováno během několika minut.

Systém poskytuje hlasovou komunikaci, pomáhá kontrolovat telefonní náklady a uživatelům umožňuje zůstat ve spojení kdekoliv. To vše při zachování jednoduchosti pro uživatele a správce IT. 

Využívá průmyslový standard, protokol SIP VoIP, který je kompatibilní s většinou IP telefonů a poskytovatelů SIP a podporuje automatickou konfiguraci většiny populárních SIP telefonů.   

Zařízení je k dispozici ve dvou typech modelů. Desktopové zařízení Kerio Operator Box 1210 zajistí až 40 souběžných hovorů a serverové zařízení uzpůsobené pro montáž do racku (1U) Kerio Operator Box 3210 podporuje až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být dovybaven volitelnými telefonními kartami Digium TE122 T1/E1 nebo Digium B410 Euro ISDN.

V dnešnej dobe, keď komunikácia smeruje na VOIP riešenia, je pri zavádzaní firemného komunikačného kanálu alebo obnove existujúceho, jedným z najlepších riešení na trhu práve Kerio Operator Box ,“ řekl Daniel Šimo, ředitel společnosti Comtec, která je Kerio Preferred Partner. „Z pohľadu majiteľa firmy sa investícia vráti nielen vo výhodnejších volaniach cez VOIP, ale tiež v jednoduchosti správy a spoľahlivom fungovaní zariadenia Kerio Operator Box.”

Organizace, které nasadí Kerio Operator Box, se osvobodí od nutnosti najímat si drahé techniky k jednoduchým úpravám na jejich telefonní síti. S platnou softwarovou licencí jsou navíc vždy schopni provést aktualizaci na nejnovější verzi softwaru Kerio Operator. Současná verze Kerio Operator 1.2 je postavena na standardním SIP VoIP protokolu a Asterisk 1.8.

Kerio Operator 1.2 spolupracuje s funkcemi řízení šířky pásma produktu Kerio Control, je totiž již předkonfigurován a dokáže vyhradit dostatečnou šířku pásma pro hlasovou komunikaci. Kerio Operator je rovněž integrován s produktem Kerio Connect, který umožňuje uživatelům přistupovat, poslouchat a mazat hlasové zprávy přímo z e-mailové schránky.

Další důležité vlastnosti:

• Automatická konfigurace telefonů - Automatické nastavení pomocí funkce “plug-and-play” usnadňuje nastavení nově zapojených telefonů do sítě. Funkce podporuje celou řadu oblíbených telefonů, jako například Cisco, Linksys, Polycom a Snom.
• Ochrana proti uhodnutí SIP hesla – zablokuje IP adresu, ze které proběhne specifikované množství neúspěšných pokusů o přihlášení a chrání tak systém před neoprávněným přístupem a zneužitím.
• Detekce podezřelého chování – správce IT může nastavit „pravidla“ pro běžné zvyklosti při používaní telefonního systému a snadno monitorovat jeho chování. Pokud uskutečňované hovory neodpovídají těmto pravidlům (např. velké množství mezinárodních hovorů, volání do exotických lokalit), systém ho na tuto skutečnost automaticky upozorní a administrátor může rychle zasáhnout.
• Vyzvedávání hovorů - Funkce umožňuje uživatelům přijmout na svém telefonu i hovory, které vyzvánějí na jiné lince ve stejné kanceláři nebo dokonce i v jiné virtuální kanceláři, nazývané „zóna“ či „místnost“. V prvním případě jim stačí znát číslo volané linky, ve druhém potřebují speciálně nastavený kód.