StringData rozšířila SyDesk o Katalog služeb

8. 7. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
StringData uvedla novou verzi IT Service Management systému SyDesk 6.5 s novým modulem Katalog služeb pro definování a vyhodnocování IT a dalších služeb včetně návazných procesů, a obsahuje i podstatně rozšířené nástroje pro end-to-end simulace.

Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat. Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány. Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí.

Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).