RRC-CZ představila svou strategii

9. 9. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Hlavním zaměřením společnosti RRC bude oblast Auto ID (automatická identifikace produktů - technologie čárkových kódů a RFID), ve které je společnost díky spolupráci se stávajícími dodavateli Motorola (včetně H&N) a Zebra nejvýznamnějším VAD distributorem v této oblasti na trhu.

Vzhledem k aktuální situaci na distribučním trhu a především možnostem dalšího růstu učinili majitelé společnosti RRC Group rozhodnutí ukončit spolupráci v rámci České a Slovenské republiky s ostatními výrobci mimo oblast Auto ID k datu 30. 9. 2010. Jedná se především o produkty společností Avaya (včetně Nortel), HP - 3COM, Siemens.

Hlavní zaměření společnosti RRC bude na oblast Auto ID, kde nedochází k žádným změnám pro partnery, nadále je k dispozici lokální Auto ID team, včetně technické podpory.