Azlan rozjel online objednávání Cisco SMARTnet Services

16. 4. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Azlan, divize společnosti Tech Data a evropský lídr na poli distribuce podnikových sítí a softwarových řešení, oznámil spuštění nového online systému Felix pro tvorbu nabídek, objednávání a obnovování kontraktů na služby Cisco SMARTnet Services.

Felix jim navíc umožní vytvářet nabídky a objednávky mnohem rychleji a přesněji, zároveň je i upozorní na končící smlouvy registrovaných zákazníků Cisco SMARTnet Service.

Systém byl vyvinut divizí TD Azlan, aby vylepšil stávající procesy. Je plně propojený s vlastním objednávkovým systémem společnosti Cisco a poskytuje kompletní end-to-end integraci, od identifikace příležitostí po tvorbu nabídek, objednávání a následné potvrzování smluv.

Při použití systému Felix budou partneři společnosti Cisco schopni během několika minut vytvořit konečnou nabídku připravenou k odeslání zákazníkovi, čímž významně šetří čas a zvyšují tak svou šanci na úspěšný obchod. Jakékoliv změny v procesu objednávky jsou přijímány okamžitě a všechny nabídky jsou následně potvrzovány, aby bylo zajištěno, že správná služba je nabídnuta ke správnému produktu. Tím se rovněž snižuje riziko potenciální chyby. Nabídky a potvrzení objednávek jsou následně odesílány v profesionálním elektronickém formátu a mohou být podle potřeby přeloženy do různých jazyků.

„Poskytnutím rychlé, vyhovující a přesné informace, má Felix potenciál způsobit převrat ve způsobu, jakým partneři společnosti Cisco uzavírají obchody. Umožňuje jim to být vnímavější, racionalizovat vnitřní procesy, šetřit čas a v důsledku tak uzavřít více obchodů,“ říká ředitel Cisco Business v TD Azlan David Harvey.

Nejdůležitější součástí systému je funkce řízení obnovy – unikátní nástroj, který umožňuje vyhledání a následné obnovování smluv, které vyprší v nejbližší době. Reselleři tak mohou tento nástroj v předstihu použít k vygenerování vhodné nabídky. „Není pro resellery jednoduché sledovat, kdy a kterým zákazníkům je vhodné nabídnout prodloužení smlouvy. Rychlou a snadnou kontrolou dat a termínů umožní Felix partnerům společnosti Cisco navázat se zákazníky kontakt v tu pravou chvíli. Díky tomu budou moci zvýšit úroveň svých služeb a prodlužovat cenné kontrakty,“ upozorňuje Harvey. Systém Felix je výsledkem strategické investice divize TD Azlan. Ta úzce spolupracovala se společností Cisco, aby Felix blíže propojila s vlastním objednávkovým systémem výrobce. Steve Harris, senior director service sales v Cisco, k tomu říká: „Chválíme investici TD Azlan do vývoje systému Felix, která je rovněž investicí do jejího partnerství s Ciscem a jeho partnerskými resellery. Budeme pokračovat ve spolupráci s TD Azlan na zajištění další integrace s naším vlastním systémem a podpoře dalšího vývoje systému Felix.“

„Žádný jiný distributor produktů Cisco v Evropě nemá stejně propracovaný online systém jako je Felix. Budeme pokračovat v investicích do jeho dalšího vývoje, abychom zajistili, že zůstaneme napřed vůči ostatním distributorům a poskytneme tak další výhodu rostoucímu počtu resellerů, pro které je nyní TD Azlan první volbou při řešení jejich požadavků na produkty Cisco,“ představuje další budoucnost systému Harvey.