Samsung zavedl 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

28. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung spustila nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a sedm dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky.

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ uvedl Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung.

Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci WhatsApp na stejném čísle.

Podobné články

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více