GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI.

„Schopnosti umělé inteligence již dnes poskytují zcela hmatatelné přínosy v reálném světě,“ řekl Eric Vaughan, výkonný ředitel GFI Software. „S naší komponentou CoPilot vkládáme sílu AI do rukou našich zákazníků, která jim s využití jedinečných funkcí umožní pracovat chytřeji a dosahovat vyšší úrovně zabezpečení.“

Komponenta GFI CoPilot bude již brzy dostupná v následujících produktech:

  • GFI MailEssentials AI – zabezpečení příchozí a odchozí pošty s inteligentním generováním pravidel, které se adaptuje na konkrétní lokalitu, odvětví a měnící se e-mailové hrozby.
  • GFI KerioControl AI – zjednodušuje systémovou správu s využitím pokročilého přehledu logů a konfiguračního optimizéru, jež zajišťují optimální konfiguraci zabezpečení sítě a poskytují detailnější pohled na události v síti.
  • GFI ClearView AI –přidává přehledy o síťovém provozu na bázi AI a umožňuje organizacím porozumět souvislostem provozu v síti a optimalizovat jejich celkovou výkonnost.
  • GFI LanGuard AI –nabízí přehled o lokálních sítích pro lepší zabezpečení a monitoring výkonnosti s využitím schopností automatizované detekce a reakce na hrozby.

Po loňském oznámení záměru integrovat AI funkce do portfolia GFI je nynější představení prvních čtyř produktů s AI schopnostmi dalším důležitým krokem v inovačním úsilí GFI Software. Postupně svou vlastní komponentu CoPilot, která využívá sílu generativní AI, získá každý produkt z portfolia GFI Software. Ať již půjde o jakýkoliv produkt, uživatelé mohou očekávat velký skok ve funkčnosti, možnostech využití a celkové uživatelské zkušenosti. 

Zájemci o otestování AI funkcí vybraných GFI produktů se již mohou registrovat.

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Konference Red Hat Summit 2024 přinesla řadu novinek z oblasti open source a AI

10. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Setkání společnosti Red Hat v Denveru v Coloradu se stalo jednou z největších světových událostí v oblasti open source a mimo jiné nabídlo i řadu zásadních oznámení v oblasti podnikového využití umělé inteligence nebo cloudově nativních technologií. Čtěte více

Nová vlna zařízení podporujících práci s AI

6. 5. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Na trh začínají přicházet nová zařízení, která jsou uzpůsobená práci s umělou inteligencí. Přední výrobci následují trend rozšiřování nástrojů gen-AI a díky novému hardwaru umožňují odbavovat úlohy pro AI částečně lokálně, a tudíž rychleji. Čtěte více

HPE Aruba Networking: přístupové body Wi-Fi 7 řady 730

4. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Nové bezdrátové přístupové body řady 730 s Wi-Fi 7 představují komplexní IT řešení na okraj sítě, připravené pro implementaci technologií umělé inteligence. Nabízí bezpečné a výkonné připojení pro záznam a přenos dat pro trénink umělé inteligence a automatické vyvozování. Čtěte více

O důvěře zaměstnanců v umělou inteligenci rozhodne kvalita a přesnost generovaných dat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Největším problémem umělé inteligence je špatná práce s daty, soudí podle průzkumu společnosti Salesforce analytici firem napříč světovými trhy. Téměř šest z deseti oslovených uživatelů AI tvrdí, že je obtížné získat od AI to, co zrovna potřebují, přičemž více než polovina respondentů tvrdí, že nedůvěřuje datům používaným k trénování dnešních systémů AI. Čtěte více