Platforma pro spulupráci Avaya Spaces získává novinky založené na AI
Starší komunikační systémy a monolitická softwarová řešení nebyla navržena pro dnešní distribuovaná pracovní prostředí. Podle průzkumu 76 % firemních uživatelů při volání stále spoléhá na tradiční prostředí pobočkových ústředen, často provozovaných odděleně od jejich moderní technologie pro spolupráci. S využitím možností OneCloud CPaaS propojuje Avaya Spaces sofistikované možnosti spolupráce v pracovním procesu se stávajícími podnikovými funkcemi telefonického volání a vytváří jednotné, integrované řešení typu „vše v jednom“ s nulovým narušením chodu firmy. Uživatelé tak mohou využívat neomezené schopnosti integrace s jejich oblíbenými obchodními aplikacemi a nástroji, což zlepšuje podmínky pro jejich práci a umožňuje efektivnější komunikaci se zákazníky.
„Avaya Spaces jsme navrhli jako všeobjímající platformu pro spolupráci, která podporuje propojování komponent při vytváření podnikové architektury a umožňuje organizacím držet krok s potřebami svých zákazníků i zaměstnanců,“ uvedl Anthony Bartolo, EVP a produktový ředitel společnosti Avaya. „Podniky se rychleji přizpůsobují a rozšiřují, aby vyhověly potřebám na zkušenosti zaměřené ekonomiky přechodem od monolitického softwaru k agilnějším, na službách založeným aplikacím. Avaya Spaces tento krok vpřed jedinečným způsobem podporuje. Uživatelé Avaya Spaces mohou těžit z pokročilé, na cloudu založené technologii umělé inteligence i bezklientské architektury pro snadné použití.“
Mezi nové funkce v Avaya Spaces patří:
- Vylepšené volání: Vyhledávání a slučování kontaktů z více zařízení a přenos, slučování a správa více souběžných hovorů usnadňuje konferenční hovory. Prostřednictvím vysoce kvalitních hlasových nebo videohovorů lze snadno kontaktovat kohokoli v organizaci i mimo ni.
- Vytváření a propojování procesů: Použití API pro snadné využití výhod široké škály předpřipravených i cíleně vytvořených integrací s CRM, zákaznickou podporu, RPA (robotická automatizace procesů), vyšší produktivitu atd.
- Využití umělé inteligence pro vytváření poutavějších schůzek a snížení únavy: Vizuální překrytí mluvčích nad prezentovaným materiálem pro lepší upoutání pozornosti účastníků a udržení jejich zaujetí.
- Kvalitní zvuk při hovorech a videokonferencích, který umožňuje telefonovat i na hlučných místech, eliminuje rušivé zvuky včetně běžného provozu domácnosti v domácí kanceláři, psího štěkání nebo při jízdě autem se staženou střechou.
- Zvýšení počtu účastníků: Možnost pořádání interaktivních setkání s tisíci účastníků a využití výhody „koncertního uspořádání“ se zobrazením až 61 osob.