Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami.

Jedním z hlavních bodů programu bylo představení softwarové platformy myApps, kterou lze považovat za jakýsi pomyslný nový standard digitální podnikové spolupráce. Účastníci získali pohled na to, jak tato platforma může zjednodušit a zefektivnit komunikaci uvnitř organizací a jak mohou její jednotlivé součásti posílit sdílení informací a spolupráci mezi týmy a odděleními bez ohledu na velikost a typ firmy.

Dalším z významných témat bylo bezpečné řešení innovaphone Conferencing pro práci s telekonferencemi a videokonferencemi. Přítomní tak mohli načerpat informace o tom, jak tento moderní systém funguje a zajišťuje kvalitní a zabezpečenou komunikaci prostřednictvím virtuálních setkání.

Vedle výše zmíněných prezentací Elisabety Belloff a Johannese Nowaka dostal za innovaphone prostor také Konstantin Kruse, který hned v úvodu nejprve samotnou společnost a její portfolio krátce představil a následně shrnul její obecné vize s ohledem na současnost i budoucnost. V závěrečné prezentaci se pak ke Konstantinovi Krusemu připojil také Milan Stehlík z Annex NETu, aby partnerům společně připomněli, čeho již obě společnosti společně dosáhly a jaké možnosti a benefity toto partnerství přináší.

V závěru setkání pak nechyběl ani prostor pro dotazy a diskusi u dobrého jídla a pití.

Profilová karta firmy

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o. je ryze česká společnost zabývající se dodávkou komplexních služeb v oblasti informačních technologií, zejména pak návrhem a dodávkou systémů pro řešení bezpečných komunikačních sítí, IP telefonie a síťového managementu.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více

„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?

29. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů. Čtěte více