Kaspersky představuje nový branding a vizuální identitu

7. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Společnost zjednodušuje svůj název na „Kaspersky“ a jejím novým posláním je „tvoříme bezpečnější svět“. Tím firma vyjadřuje svůj závazek k vytváření důvěryhodné a transparentní budoucnosti, která každému nabízí nekonečné příležitosti díky moderním technologiím, jež budou zcela bezpečné.

Společnost Kaspersky Lab více než dvacet let nabízí svým zákazníkům prvotřídní bezpečnostní řešení, čímž usiluje o naplnění svého hlavního poslání – zachránit svět. S postupnou digitalizací a globalizací světa se původně antivirová laboratoř stala technologickým lídrem světového kyberbezpečnostního trhu. V současnosti se ve svém portfoliu může pochlubit pokročilými komplexními bezpečnostními řešeními a službami, mezi která patří cloudová řešení, inovativní produkty, nové technologie a unikátní spektrum znalostí o kybernetických hrozbách.

Nové pojetí značky reflektuje vývoj celého odvětví, které se od „kybernetické bezpečnosti“ přesouvá ke „kybernetické imunitě“. Žijeme ve světě, kde nás technologie propojují napříč různými platformami bez ohledu na hranice. Člověk a technologie spolupracují, aby zlepšovali náš život. Na kyberbezpečnost se dnes nedíváme pouze jako na obor chránicí zařízení, ale spíše jako na vyvíjející se ekosystém, který zaručuje, že vše propojené je chráněné a v bezpečí. Kaspersky se i prostřednictvím rebrandingu k tomuto vývoji zavazuje a zároveň se staví do čela hnutí prosazujícího vyšší oborové standardy. Aktualizovaná firemní filosofie také odkazuje ke snaze, kterou Kaspersky vyvíjí v oblasti vytváření propojených systémů s ohledem na jejich bezpečnost. Při procesu tvorby takových systémů by totiž bezpečnost měla být brána jako jeden ze základních pilířů, a ne jako pouhý doplněk daných zařízení.

„Vzhledem k tomu, že jsme naši společnost založili před více než 22 lety, měli jsme tu možnost sledovat změny, kterými prošel jak celý kyberbezpečnostní obor, tak i internetové hrozby. Zároveň došlo k obrovskému posunu ve využívání nových technologií v práci i běžném životě. Dnešní svět má nové potřeby, a náš rebranding jde ruku v ruce s naší vizí, která právě těmto potřebám vychází vstříc. Díky našim úspěchům v ochraně zákazníků po celém světě před kybernetickými hrozbami pomáháme tvořit bezpečnější svět, který je vůči kybernetickým hrozbám imunní.  Svět, ve kterém si každý může svobodně užívat výhody, které nám technologie nabízejí,“ uvedl k rebrandigu Eugene Kaspersky, CEO společnosti.

Součástí rebrandingu je i změna vizuální identity společnosti. „Podstatná část našeho stávajícího loga vznikla v roce 1997, přičemž od té doby se toho hodně změnilo. Do teď jsme používali písmena řecké abecedy, která už nejsou aktuální, vzhledem k množství a charakteru oblastí, která společnost reprezentuje a komunikuje. Musíme se dívat do budoucnosti, na dobu, kdy se digitální technologie stanou naprosto běžnou součástí životů všech. Při vytváření nové vizuální identity nám také přišlo přirozené vypustit z názvu společnosti ‚Lab‘. Chceme tím zjednodušit označování naší firmy, které půjde ruku v ruce s novou filosofií a misí společnosti,“ řekl Andrew Winton, viceprezident pro marketing v Kaspersky.

Štítky: 
Ze světa firem, Kaspersky

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více