TP-Link s novým vzhledem a identitou značky

24. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link představila celkovou transformaci značky a vizuální identity. Cílem výrobce je přizpůsobit se životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou aktivní na internetu. Mimo již tradičních bezdrátových technologií společnost postupně rozšiřuje svůj záběr i do oblastí chytré domácnosti, chytrých telefonů a chytrého příslušenství.

Společnost TP-Link se rozhodla pro posílení značky v zájmu dalšího vývoje a s přihlédnutím k celkové korporátní strategii jí vtiskla novou podobu. „Během posledních dvaceti let tým výzkumu a vývoje společnosti TP-Link systematicky pracoval na tom, aby splnil potřeby desítky milionů svých zákazníků. Momentálně se vydáváme na další cestu, abychom vyhověli požadavkům dnešního on-line životního stylu,“ uvedl Jeffrey Chao, předseda a prezident TP-Linku. „Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky.“

TP-Link v souladu s novou korporátní strategií provedl hned několik změn své korporátní identity a podoby své značky. Novým sloganem „Reliably Smart“ navazuje na předchozí slogan a zároveň podtrhuje svůj posun k chytrým produktům. Nové logo společnosti charakterizuje šipka směřující do středu, která odkazuje k příslibu společnosti, že v centru její pozornosti je na prvním místě zákazník a jeho současné potřeby.

Společnost také změnila jméno v logu na všechna malá písmena. V textu bude své jméno psát TP-Link místo TP-Link, což dodá názvu jednodušší a přívětivější podobu. Své produkty opatří společnost novými obaly, které zlepší schopnost prodeje. Úprav se dočkají i webové stránky, produkty na nich budou prezentovány srozumitelněji. A konečně poslední proměna se týká barevné palety značky, která dostala povzbudivější a lákavější tón, takže ladí s celkovým duchem nového brandu.

„Zákazníci jsou dnes zahlceni stále se měnícími technologiemi. Potřebují lepší výkon, aby udrželi krok s okolím, ale jsou také zmateni přebytečným množstvím informací o vlastnostech a funkcích,“ řekl Brian Meyers, strategický ředitel FutureBrand. „Viděli jsme potenciál v uživatelském zjednodušení a zároveň posílení výkonnosti. Chytré, pokrokové a pro lidi. Taková by měla být nová identita produktů TP-Linku a jejich balení by o tom mělo vypovídat. Věříme, že nová podoba umožní TP-Linku udělat velký krok od domácího připojení k propojení všech potřeb moderního životního stylu.”

Na webových stránkách TP-Link.com, profilech a kanálech na sociálních sítích, obalech výrobků a projekcích v obchodech se objeví jasnější barvy a silnější písmo. Změny se odrazí již na nejnovějších modelech, jako je Talon AD7200.

Podobné články

HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude jmenovat Scuderia Ferrari HP

1. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnosti Ferrari a HP oznámily uzavřely dlouhodobé partnerství, jehož cílem je rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat nasazování účelných technologií v týmech Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami. Čtěte více

GFI Software integruje do prvních čtyř produktů umělou inteligenci

29. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software ohlásila integraci CoPilotu, komponenty postavené na generativní umělé inteligenci (GenAI), do svých čtyř klíčových produktů. CoPilot posiluje výkonnost těchto řešení směrem k vyšší intuitivnosti, efektivitě a flexibilitě s cílem pomoci koncovým zákazníkům lépe čelit bezpečnostním hrozbám a optimalizovat síťový provoz s využitím potenciálu AI. Čtěte více

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více