SAS: Michal Holba

23. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: SAS)
Michal Holba přišel do marketingového týmu SAS s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT.
Michal Holba, Alliance & Marketing Manager společnosti SAS

Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu.  Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

Michal Holba je silným týmovým hráčem, který má schopnost měnit cíle v realitu,“ uvedl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

Ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici společnosti SAS jako lídra v klíčových oblastech Customer Intelligence, Fraud & Risk Management a Big Data. Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

Díky našim unikátním řešením mohou zákazníci dělat rychlá a přesná business rozhodnutí, zatímco jejich konkurenti stále svá data analyzují a čekají na výstupy. Láká mě být součástí týmu, který tyto jedinečné znalosti a sofistikované technologie přináší na český trh,“ řekl Holba.
 
Michal je absolventem VŠE v Praze a Master of Project Management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.

Štítky: 

Podobné články

Etické využívání dat je předpokladem rozvoje umělé inteligence

20. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Trh s generativní umělou inteligencí (GAI) poroste podle odhadu společnosti SAS meziročně o 34 %. Do roku 2030 dosáhne objemu 110 miliard dolarů. Generativní umělá inteligence je označení, které se používá k popisu jakéhokoli typu umělé inteligence (AI), kterou lze použít k vytvoření textu, obrázků, videa, zvuku, kódu nebo syntetických dat. Čtěte více

Rok 2023 podle SAS: AI na míru, syntetická data a cloudová analytika

16. 12. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Globální výkyvy podnítily dynamický rozvoj inovací v oblasti analytiky a umělé inteligence (AI). V roce 2023 lze očekávat pokračování obchodní transformace řízené tržními a technologickými změnami. Obory jako blockchain, e-sporty nebo simulace přimějí i tradiční odvětví změnit svou tvář. Na druhou stranu bude mít vývoj některých technologií stále větší dopad na podniky i celou společnost. Čtěte více

SAS zjednodušuje dostupnost datových analýz, strojového učení i umělá inteligence

19. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Systém SAS Viya na Microsoft Azure poskytuje zákazníkům okamžitý přístup k nástrojům pro analýzu dat a strojové učení. Je k dispozici v mnoha jazykových verzích a zahrnuje také rozsáhlé výukové centrum. Čtěte více

České firmy se propadají ve využívání umělé inteligence

17. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Aktuální data Eurostatu přinesla pro českou ekonomiku další nepříjemnou zprávu. Umělá inteligence, která se stává jedním z hlavních nástrojů v rozvoji a zvyšování konkurenceschopnosti ve firemním sektoru, je u českých firem na pokraji zájmu. Podíl tuzemských společností, které tuto technologii využívají, je hluboko pod průměrem Evropské unie. Čtěte více